Nokia C5 - korzystanie z Navi na bateri

Data: 2011-06-14 19:48:31
Autor: Lukasz W.
Nokia C5 - korzystanie z Navi na bateri

Witam!

Pytanie głównie do użytkowników Nokii C5-00.
Ile wytrzymuje ten telefonik przy korzystaniu na baterii przy włączonej nawigacji?
Interesuje mnie ile mozna przejechać w samochodzie z włączoną nawigacją nie posiadając do niego ładowarki.
Czy jest to rzad 1-2h czy może dłużej (ile)?
Z gĂłry dziekuje za informacje.

pzdr
LW

Data: 2011-06-14 22:59:12
Autor: Jacek
Nokia C5 - korzystanie z Navi na bateri
Użytkownik "Lukasz W." <wujko_S_P_A_M_@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:it87et$7df$1mx1.internetia.pl...
Pytanie głównie do użytkowników Nokii C5-00.
Ile wytrzymuje ten telefonik przy korzystaniu na baterii przy wł±czonej nawigacji?
Interesuje mnie ile mozna przejechać w samochodzie z wł±czon± nawigacj± nie posiadaj±c do niego ładowarki.
Czy jest to rzad 1-2h czy może dłużej (ile)?
Z góry dziekuje za informacje.

w N95 działaj±cej 3 dni, nawigacja pochodzi 2-3 godziny.
C5 ma chyba lepszy aku, podobno do 5-7 dni.
Moim zdaniem kilka godzin wytrzyma, możesz jej delikatnie pomóc zmniejszaj±c jasno¶ć ekranu

Jacek

Data: 2011-06-15 00:00:39
Autor: dziobu
Dnia 6/14/2011 7:48 PM, Użytkownik Lukasz W. napisał:

[...]

~4-5h; GPS z GPRSem przy dobrym zasięgu.
Podobnie długo działa gdy używam jej jako modemu po BT.

dziobu
xyzyk.pl

Data: 2011-06-15 09:34:44
Autor: J.F.
[...]

Nie wiem niestety, ale z wlaczonym podswietleniem ekranu raczej niedlugo.

Interesuje mnie ile mozna przejechać w samochodzie z włączoną nawigacją nie posiadając do niego ładowarki.
Czy jest to rzad 1-2h czy może dłużej (ile)?

A nawet jesli bedzie 5h, to w dluzsze trasy nie jezdzisz ?
Trzeba dokupic ladowarke i _zawsze_ podlaczac.

J.

Data: 2011-06-15 21:51:01
Autor: Lukasz W.
Nokia C5 - korzystanie z Navi na bateri

A nawet jesli bedzie 5h, to w dluzsze trasy nie jezdzisz ?
Trzeba dokupic ladowarke i _zawsze_ podlaczac.

wlasnie nie wiem jaki jest to rzad wielkosci dla C5
od znajomego słyszałem że jego E52 wytrzyma kilkanaście godzin dlatego zaczałem sie zastanawiac (może dlatego że inna klasa telefonu)
w mojej Xperia X8 navi potrafi wykonczyć baterie w 2h

L.W.

Data: 2011-06-19 21:19:27
Autor: uzytkownik
Nokia C5 - korzystanie z Navi na bateri
jako uĹĽytkownik nokii C5 powiem iĹĽ max 2 godziny

Nokia C5 - korzystanie z Navi na bateri