Nokia C6, HTC WILDFIRE czy SE AINO?

Data: 2010-11-15 09:45:37
Autor: Elminster
Nokia C6, HTC WILDFIRE czy SE AINO?
Witam

Mam do wyboru w pracy 3 telefony: Nokia C6, HTC WILDFIRE, SE U10i AINO

Który według Was powinienem wybrać?

Data: 2010-11-15 22:24:43
Autor: .

Użytkownik "Elminster" <elm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:54a1c5ae-4a4d-467a-9626-a652b21ab879@k13g2000vbq.googlegroups.com...
Witam

Mam do wyboru w pracy 3 telefony: Nokia C6, HTC WILDFIRE, SE U10i AINO

Jeśli w Play to HTC DESIE HD - mam polecam !!

Data: 2010-11-16 13:04:17
Autor: Jarek
Nokia C6, HTC WILDFIRE czy SE AINO?
Jeśli w Play to HTC DESIE HD - mam polecam !!

Jak sprawuje się bateria? Słyszałem, że pada nawet już po 5godzinach.
Pozdrawiam,
Jarek

Data: 2010-11-16 20:01:22
Autor: BearBag
Dnia Tue, 16 Nov 2010 13:04:17 +0100, Jarek napisał(a):

Jeśli w Play to HTC DESIE HD - mam polecam !!

Jak sprawuje się bateria? Słyszałem, że pada nawet już po 5godzinach.
Pozdrawiam,
Jarek

Chyba każdy nowszy HTC ma baterie do bani, nie słyszałem jeszcze żeby przy
intensywnym używaniu wytrzymywała wiecej niz 24-36h.
Pozdrawia BearBag...

Data: 2010-11-16 20:13:32
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 16 Nov 2010 20:01:22 +0100, BearBag napisał(a):

Chyba każdy nowszy HTC ma baterie do bani, nie słyszałem jeszcze żeby przy
intensywnym używaniu wytrzymywała wiecej niz 24-36h.

HTC nie HTC - praw fizyki nie przeskoczy. Duży ekran i szybki procesor
swoje prawa mają.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2010-11-17 09:22:06
Autor: BearBag
Dnia Tue, 16 Nov 2010 20:13:32 +0000, Waldek Godel napisał(a):

[...]

niby tak ale można dać choćby do jednego/dwóch modeli większa baterie.
Cześć userów pogodziłaby sie z większą wagą i gabarytem. Byłby jakiś wybór
a teraz nie ma.
Pozdrawia BearBag...

Data: 2010-11-17 10:45:59
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
On 11/17/2010 09:22 AM, BearBag wrote:
[...]

HTC nie HTC - praw fizyki nie przeskoczy. DuĹźy ekran i szybki procesor
swoje prawa mają.

niby tak ale można dać choćby do jednego/dwóch modeli większa baterie.
Cześć userów pogodziłaby sie z większą wagą i gabarytem. Byłby jakiś wybór
a teraz nie ma.
Przecież do części modeli nadal istnieją powiększone baterie z pleckami...

M.

Data: 2010-11-16 20:27:19
Autor: .

Użytkownik "Jarek" <wektor@onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4ce2733f$0$22803$65785112@news.neostrada.pl...
Jeśli w Play to HTC DESIE HD - mam polecam !!

Jak sprawuje się bateria? Słyszałem, że pada nawet już po 5godzinach.
Pozdrawiam,
Jarek

W 1 dzień przy ostrej zabawie ale na prawdę ostrej czyli cały czas internet a jak bawisz się średnio to 2 dni wytrzyma.
Ja czekam aż pojawią się mocniejsze zamienniki.
Nie podoba mi się trochę zaokrąglony kształt spodu i boku, łatwo telefon upuścić i robią się lekkie odpryski sam telefon bardzo fajny, surfowanie po necie bardzo przyjemne.

Nokia C6, HTC WILDFIRE czy SE AINO?