Nokia C6 - czy umie obs?ugiwa? strony szyfrowane (https)?

Data: 2011-02-17 17:02:55
Autor: Marcin N
Nokia C6 - czy umie obs?ugiwa? strony szyfrowane (https)?
Witam,

Czy Nokia C6 umie obsługiwać szyfrowane strony www? Np. bankowe?
Czy rozdzielczość 640x360 plus zewnętrzna klawiatura -  wystarczy, żeby w miarę komfortowo obsługiwać www?

Data: 2011-02-17 17:31:10
Autor: spa

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:ijjgql$5ra$1news.onet.pl...
Czy Nokia C6 umie obsługiwać szyfrowane strony www? Np. bankowe?
Czy rozdzielczość 640x360 plus zewnętrzna klawiatura -  wystarczy, żeby w miarę komfortowo obsługiwać www?

Każdy to umie?
Wygoda na ekranie telefonu, jeśli nie jest to specjalna telefoniczna bankowa aplikacja, zakrawa na masochizm.
Nawet te przeznaczone dla telefonów są niewygodne

Data: 2011-02-17 21:14:09
Autor: Marcin N

Użytkownik "spa" <sp@am.er> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ijjig3$d3r$1@news.onet.pl...

[...]

Też tak podejrzewam, stąd pomysł, żeby wybrać telefon z mechaniczną klawiaturą, a nie wirtualną, namalowaną na ekranie.
Dobrze myślę?

Data: 2011-02-18 09:02:01
Autor: spa

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:ijjvhm$27n$1news.onet.pl...
Też tak podejrzewam, stąd pomysł, żeby wybrać telefon z mechaniczną klawiaturą, a nie wirtualną, namalowaną na ekranie.
Dobrze myślę?

Zapewne trochę ułatwi użytkowanie
Tak czy siak na 3 calowym ekranie dużo tekstu się nie zmieści
Może masz sokoli wzrok i rozróżniasz piksele 0,1mm
Ja nie rozróżniam i musze zrobić powiększenie
Ilość tekstu na ekranie jest niewielka
Od aplikacji banku zależy jak to będzie wygodne
Upierdliwe są hasła maskowane , potwierdzanie kodami SMS i robienie kopiuj/wklej.
Użycie tego sporadyczne , może być akceptowalną alternatywą szukania normalnego komputera.
Używanie tego codziennie sensu nie ma
Najtańszy netbook tańszy od wypasionej komórki, a różnica użyteczności ogromna.

Data: 2011-02-18 08:44:52
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 18 Feb 2011 09:02:01 +0100, spa napisał(a):

Tak czy siak na 3 calowym ekranie dużo tekstu się nie zmieści
Może masz sokoli wzrok i rozróżniasz piksele 0,1mm

Właśnie cały czas o to chodzi, żeby NIE rozróżniać pikseli.
W dodatku to, ile tekstu się mieści niepecjalnie zależy od ilosci pikseli.

Używanie tego codziennie sensu nie ma
Najtańszy netbook tańszy od wypasionej komórki, a różnica użyteczności ogromna.

Zwłaszcza z modemem USB sterczącym z niego, bo modele z wbudowanym modemem
można policzyć na palcach jednej ręki. Oprócz tego nie masz problemu z
sąsiadami uważającymi cię za snoba, jak na podwórku odbierasz połączenia na
netbooku?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

Data: 2011-02-18 10:04:04
Autor: spa

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:k4s5s7i693kt$.dlglepper.institute.com...

Właśnie cały czas o to chodzi, żeby NIE rozróżniać pikseli.
W dodatku to, ile tekstu się mieści niepecjalnie zależy od ilosci pikseli.

Wiem, ale niektorych będzie fascynować rozdzielczość telewizora HD na ekranie 4 cale.

[...]

Co o mnie obcy ludzie myślą jest ostatnią rzeczą jaka mnie obchodzi.
Operacje bankowe wykonuje z dala od ciekawskich.

Data: 2011-02-18 09:23:28
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 18 Feb 2011 10:04:04 +0100, spa napisał(a):

Wiem, ale niektorych będzie fascynować rozdzielczość telewizora HD na ekranie 4 cale.

Rozdzielczość nie ma fascynować, rozdzielczość ma pozwolić na antyaliasing
fontów na ekranie. Jak poszukasz urządzeń z windows mobile z ekranem
powiedzmy 3" i porównasz sobie QVGA i VGA to zauważysz, mieści się na tym
ekranie dokładnie tyle samo, za to z dużo lepszą jakością

Co o mnie obcy ludzie myślą jest ostatnią rzeczą jaka mnie obchodzi.
Operacje bankowe wykonuje z dala od ciekawskich.

Świetnie. A co robisz jak się okaże, że jesteś powiedzmy 100 km od domu,
potrzebujesz pieniędzy a bankomat mówi ci, że nie możesz zrealizować
transakcji?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

Data: 2011-02-18 11:15:39
Autor: spa

Świetnie. A co robisz jak się okaże, że jesteś powiedzmy 100 km od domu,
potrzebujesz pieniędzy a bankomat mówi ci, że nie możesz zrealizować
transakcji?

To mam problem
Zawsze mam w portfelu drobną kwotę gotówką na spodziewane wydatki.
Laptop w tej sytuacji też by mi nie pomógł
Assistance bankowy polegający na dostarczeniu gotówki pod adres może być
skuteczny , jak w pobliżu nie ma jakiegoś oddziału, któregoś z używanych
przeze mnie banków.
Najtańsza komórka za 99zł wystarczy, by zadzwonić, choćby po taksówkę, by
zawiozła do następnego bankomatu, albo taksówkarz z terminalem wypłacił
kilka banknotów

Data: 2011-02-18 10:28:11
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 18 Feb 2011 11:15:39 +0100, spa napisał(a):

[...]

no to dam ci jeszcze jeden przykład - z życia. Bedąc u kogoś w odwiedzinach, dosyć daleko od moich stron, okazało się, że
muszę się dostać do centrum miasta samodzielnie, komunikacją miejską. Żaden
problem.
Tyle, że nie miałem przy sobie gotówki*. Najbliższy bankomat był dosyć
daleko, bo to nowo budowane osiedle było. Kiosk sprzedający bilety
OCZYWIŚCIE nie obsługiwał kart, raczej nie miałem też co liczyć na terminal
w taksówce.
Rozwiązaniem okazał się bilet dzienny na komórce, bo komunikacja miejska
takie coś oferuje. Niestety, bez płatności kartą. Ale przelew
natychmiastowy owszem, obsługuje. W ten sposób w 10 minut miałem problem
rozwiązany, szybciej niż dostałbym się do kiosku po zakup biletu

* - gotówki nie miałem przy sobie z rozmysłem - do centrum jechałem się w
celu udania się następnie na lotnisko, wszystko inne było już zapłacone i
załatwione.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2011-02-18 11:49:30
Autor: spa

Rozwiązaniem okazał się bilet dzienny na komórce, bo komunikacja miejska
takie coś oferuje. Niestety, bez płatności kartą. Ale przelew

Do tego wystaczy zwykła komorka, ale
Chyba byś się wkurwił, gdyby do nieszczęścia doszło dodatkowe:

http://www.mobilet.pl/faq.htm
"Wyczerpała mi się bateria w telefonie tuż przed kontrolą w autobusie i
kontroler wypisał karę mimo że skasowałem bilet za pomocą komórki. Czy
zapłacę karę?

Nie. Zaloguj się na swoje konto i w zakładce Bilety odszukaj skasowany bilet
a następnie wydrukuj go. Z wydrukiem udaj się do działu reklamacji
przewoźnika w celu anulowania opłaty dodatkowej. Anulowanie nastąpi na
podstawie porównania wydruku z zapisami
w bazie danych.
UWAGA: Nie dotyczy to pasażerów komunikacji miejskiej w Krakowie na
podstawie: Uchwały Rady Miasta Krakowa nr XXX/375/07 z dnia 05 grudnia
2007r, wraz późniejszymi zmianami - załącznik nr 3 §3 pkt7/3b: "za nieważny
uznaje się bilet nabyty poprzez inne formy płatności zaakceptowane przez
organizatora usług przewozowych komunikacji miejskiej: b) nabyty po wezwaniu
do okazania lub okazany po przeprowadzonej kontroli biletów,""

Wszystko ma swoje wady i zalety

Data: 2011-02-18 11:54:43
Autor: spa

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:19agbs1z48x4q$.dlglepper.institute.com...
Rozwiązaniem okazał się bilet dzienny na komórce, bo komunikacja miejska

Czytając o problemach
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=bilet+dzienny+w+komorce&btnG=Szukaj&aq=f&aqi=&aql=&oq=
włos się na głowie jeży

:-)

Data: 2011-02-18 13:44:55
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 18 Feb 2011 11:54:43 +0100, spa napisał(a):

[...]

widzę, że zupełnie nie zrozumiałeś, szkoda.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł