Nokia CK-200 lub co innego?

Data: 2012-06-10 14:09:33
Autor: Irokez
Nokia CK-200 lub co innego?
Witam.

Mam przeznaczone 400zł na zestaw który obsłuży mi 2 telefony.
Jeden to Nokia E52 drugi to SE Xperia X8 z androidem. Za rok pewnie się te telefony zmienią, jakis Samsung Galaxy na przykład.
No i teraz czy ktoś ma/miał okazję przetestować jak ten zestaw pracuje?

A może coś innego o podobnych włąściwościach?

W CK-200 przemawia do mnie zewnętrzny mikrofon, więc nie będzie kombinacji gdzie to umieścić taki all-in-one aby dobrze było słychać, centralkę się schowa i będzie niewidoczna, można podłączyć pod radio a i mam gdzieś głośnik ze starego zestawu do Nokii 6310i.

Tylko że to w teorii bo tylko na zdjęciach widziałem :)
Poczytałem też o PARROT MINIKIT SLIM, ale to taki all-in-one z którym mieli niektórzy problemy z umiejscowieniem właśnie ze względu na mikrofon. No i przyczepiony do daszka przeciwsłonecznego.. średnie rozwiązanie jak słońce świeci a ktoś zadzwoni.

Jakieś opinie z jego faktycznej pracy?

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2012-06-10 15:17:19
Autor: Maciek.
Nokia CK-200 lub co innego?
Użytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl> napisał
Jeden to Nokia E52 drugi to SE Xperia X8 z androidem. Za rok pewnie się
te  telefony zmienią, jakis Samsung Galaxy na przykład.

Ja okazyjnie korzystam. Jakiś Samsung + Nokia C6.
Ogólnie, to każdy telefon znajduje ale...
No i teraz czy ktoś ma/miał okazję przetestować jak ten zestaw pracuje?

.... ale u mnie występuje problem z zasilaniem pilota. Baterię zjada momentalnie, więc pewnie jest coś zepsute, bo nie wierzę aby producent tak chciał. Trochę to bez sensu, bo jak nie działa pilot, to nic nie zdziałasz.
Sam pilot wkłada się do koszyka a koszyk przykręca do kierownicy. Pewnie da się go umocować gdzieś indziej (np. do gnizada zapalniczki skąd byłby zasilany) ale to nie moje auto, więc nie drążyłem tematu.

Jak działa SGS z CK-200 odpowiem później, jeśli jeszcze coś zostało w baterii (wyjętej jakiś czas temu).

Niegdysiejszy szef miał jakiegoś Parrota z wyświetlaczem i 3GS-em. Działało to prawidłowo i chyba nawet współpracowało z książką telefoniczną. Szczegołów nie pamiętam.

IMHO, jeśli już to ja bym celował w produkty uniwersalne, takie jak Parrot właśnie. No bo sam pomyśl... CK-200 obsłuży w pełni słuchawkę z Windows Phone? Może i tak, ale... ;)

--
Maciek.

Data: 2012-06-10 15:58:40
Autor: Irokez
Nokia CK-200 lub co innego?
Użytkownik "Maciek." <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:jr26p1$fq8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Windows Phone nie planuję, w ogóle nic już od Nokii nie chcę, klnę na tę E52, wcześniej E51 ale służbową dali więc jest. Zestawy głośnomówiące porządne nokia robi(ła?) chyba że się zmieniło..
Fajnie widzieć kto dzwoni,  Parrot z wyświetlaczem dwa razy tyle kosztuje prawie.
Ciekawe jak działa to wypowaiadanie kto dzwoni czy rozpoznawanie mowy w Parrot MiniKit+. Do radia go nie podłączę, nie wyciszy, głośnika zewnętrznego też ie podłacze, ciekawe jak działa ten płaski w tym pudełku. Mikrofonu zewnętrznego nie podłączę, uchwyt do daszku to dziwny pomysł, na dokumenty się nadaje ale tak.. no nie wiem. Obadam gdzie będę miał mikrofon, bo może się okazać że nad głową.

--
Irokez

Nokia CK-200 lub co innego?