Nokia E51 - SMS "Kto tam" i odnajdywanie numerów.

Data: 2009-09-22 21:39:35
Autor: qwerty
Nokia E51 - SMS "Kto tam" i odnajdywanie numerów.
Użytkownik "Irokez" <henric8@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h9b7mh$8ii$1@news.onet.pl...
Witam.

Jak zmusić tak nisko zaawansowany telefon jak Nokia E51 aby w SMS'ach z powiadomieniem o nieodebranym numerze (z Ery) zamiast podkreślonego numeru telefonu (nie mam zielonego pojecia po co, skoro tylko zadzwonić można) była nazwa z ksiązki telefonicznej. Po co jest w takim razie funkcja automatyczne wyszukiwanie?
Mam SE i tam nie ma tego problemu.

Albo inaczej - jak zmusić tą parodię telefonu aby listując książkę telefoniczną pokazywał jednocześnie nazwisko i telefon. Stara 6310 to potrafiła, ta tandetna chińska zabawka nie, z tego co widzę.

Na telefony nokii z symbianem można tylko narzekać. Miałem E51 to po 2 dniach pozbyłem się jej.
Zaraz ktoś poda ci kilka płatnych programów, które normalny telefon powinien mieć od razu wbudowane.

Nokia E51 - SMS "Kto tam" i odnajdywanie numerów.