Nokia E51 - SMS "Kto tam" i odnajdywanie numerów.

Data: 2009-09-22 22:14:01
Autor: bratPit[pr]
Nokia E51 - SMS "Kto tam" i odnajdywanie numerów.

Jak zmusić tak nisko zaawansowany telefon jak Nokia E51 aby w SMS'ach z
powiadomieniem o nieodebranym numerze (z Ery) zamiast podkreślonego numeru telefonu (nie mam zielonego pojecia po co, skoro tylko zadzwonić można) była nazwa z ksiązki telefonicznej. Po co jest w takim razie funkcja automatyczne wyszukiwanie?
Mam SE i tam nie ma tego problemu.

Albo inaczej - jak zmusić tą parodię telefonu aby listując książkę telefoniczną pokazywał jednocześnie nazwisko i telefon. Stara 6310 to potrafiła, ta tandetna chińska zabawka nie, z tego co widzę.

Nie, nie mogę go wyrzucić bo nie mój a muszę mieć ;)

no niestety, ja sobie z tym radzę w ten sposób że klikam aby połączyło z tym numerem, rozłączam się i patrzę czy w wybieranych połączeniach zidentyfikował ten numer,
brat

Data: 2009-09-22 22:53:56
Autor: Piotr M
Nokia E51 - SMS "Kto tam" i odnajdywanie numerów.
Pewnego razu bratPit[pr] tak oto obwieścił(a):

no niestety, ja sobie z tym radzę w ten sposób że klikam aby połączyło z tym numerem, rozłączam się i patrzę czy w wybieranych połączeniach zidentyfikował ten numer,

A ja to w ogóle olałem, mam pocztę i jak ktoś ma sprawę to się nagra, a jak
nie to co mnie to obchodzi że dzwonił...

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-09-23 12:06:46
Autor: bratPit[pr]
[...]

ja sprawdzam bo czasem coś zarobię po wykonaniu telefonu ;-)
brat

Nokia E51 - SMS "Kto tam" i odnajdywanie numerów.