Nokia E51 - SMS "Kto tam" i odnajdywanie numerów.

Data: 2009-09-22 23:50:40
Autor: Nex@pl
Nokia E51 - SMS "Kto tam" i odnajdywanie numerów.
Irokez pisze:
Witam.

Jak zmusić tak nisko zaawansowany telefon jak Nokia E51 aby w SMS'ach z powiadomieniem o nieodebranym numerze (z Ery) zamiast podkreślonego numeru telefonu (nie mam zielonego pojecia po co, skoro tylko zadzwonić można) była nazwa z ksiązki telefonicznej. Po co jest w takim razie funkcja automatyczne wyszukiwanie?
Mam SE i tam nie ma tego problemu.

Albo inaczej - jak zmusić tą parodię telefonu aby listując książkę telefoniczną pokazywał jednocześnie nazwisko i telefon. Stara 6310 to potrafiła, ta tandetna chińska zabawka nie, z tego co widzę.

Nie, nie mogę go wyrzucić bo nie mój a muszę mieć ;)

Pozdrawiam.

W HTC nie mam tego problemu ;)

Data: 2009-09-23 07:09:07
Autor: Jan Strybyszewski
Nex@pl pisze:
Irokez pisze:
[...]

Taaa a SPB MobileSHell 3.0 ni czorta nie pokazuje numeru na obrazku z facjata ewentaulnie podpis

Data: 2009-09-23 12:56:14
Autor: Nex@pl
Jan Strybyszewski pisze:

Taaa a SPB MobileSHell 3.0 ni czorta nie pokazuje numeru na obrazku z facjata ewentaulnie podpis

Akurat obrazków nie używam, jakbym miał zrobić 100 osobom z kontaktów zdjęcia to troche dziwinie by to wyglądało :)

Data: 2009-09-23 13:09:05
Autor: Jan Strybyszewski
Nex@pl pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

Taaa a SPB MobileSHell 3.0 ni czorta nie pokazuje numeru na obrazku z facjata ewentaulnie podpis

Akurat obrazków nie używam, jakbym miał zrobić 100 osobom z kontaktów zdjęcia to troche dziwinie by to wyglądało :)

Nawet jesli nie ma obrazkow sa tylko NAZWY bez numeru telefonu :)
bo tak dziala koncepcja wybirasz osobe a pozniej numer bo kazdy ma kilka czyz nie ?

Data: 2009-09-23 14:40:44
Autor: Nex@pl
Jan Strybyszewski pisze:

Nawet jesli nie ma obrazkow sa tylko NAZWY bez numeru telefonu :)
bo tak dziala koncepcja wybirasz osobe a pozniej numer bo kazdy ma kilka czyz nie ?

No tak, a jak ma to wyglądać inaczej? Ja wszystkich numerów nie pamiętam, a jak widzę, że wyświetla mi się numer zamiast "nazwy", znaczy dzwoni ktoś kogo nie znam :) Ja wolę takie rozwiązanie.

Nokia E51 - SMS "Kto tam" i odnajdywanie numerów.