Nokia E51 i Skype

Data: 2010-04-03 17:58:16
Autor: news.home.net.pl
Nokia E51 i Skype

Użytkownik "Wahine" <W@ahine.pl> napisał w wiadomości news:hp6mco$aed$1nemesis.news.neostrada.pl...
Na mojej E51 połączyłam się ze stroną Nokii i zainstalowałam Skype.
Podczas instalacji wpierw pojawił się komunikat, że to wersja nie
dla tej komórki, a gdy wybrałam kontynuację pojawiła się informacja,
że to Skype pod Symbiana, więc chyba dobrze.
W menu Instalacje pojawiła się nowa charakterystyczna ikonka Skype.
Jednakże gdy ją wybieram nic się nie dzieje.
Moje pytania są następujące:
- jak odinstalować tę wersję
- skąd wziąć i jak zainstalować wersję prawidłową
- jakie warunki musi spełniać druga strona żeby  można  było pogadać
 przy pomocy Skype przez  komórkę oraz  jakie są wtedy opłaty?

Pozdrawiam
###############
Mam program "NIMBUZZ" proponuję go zainstalować. Obsługuje Skype, GG i kilka innych.
Jest OK.
TaPik

Data: 2010-04-05 11:10:57
Autor: Zbylut
Nokia E51 i Skype
news.home.net.pl zapodal(a):

Mam program "NIMBUZZ" proponuję go zainstalować. Obsługuje Skype, GG i kilka innych.
Jest OK.

O tak, ma wiele innych zalet jak np niepokazywanie na liście kontaktów gg tych,
które są offline lub invisible. Miałem nimbuzza, był dla mnie całkowicie nieużywalny. A może poprawili coś? --
pozdrawiam, Zbylut

Nokia E51 i Skype