Nokia E51 - jak udostępnić z telefonu internet po wifi?

Data: 2011-04-29 20:46:42
Autor: Pszemol
Nokia E51 - jak udostępnić z telefonu internet po wifi?
Czy ktoś miły mógłby mi napisać instrukcję jak mogę z E51
udostępnić internet HSDPA po wifi dla innych urządzeń?

p.s.
czy istnieją różne wersje E51 przewidziane na różne rynki?

Data: 2011-04-30 08:42:42
Autor: Big Brother

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:ipf84c.fb8.0poczta.onet.pl...
Czy ktoś miły mógłby mi napisać instrukcję jak mogę z E51
udostępnić internet HSDPA po wifi dla innych urządzeń?

JoikuSpot Premium na Symbiana powinien rozwiązać Twój problem. Płatny, jest wersja light za free z ograniczoną funkcjonalnością.

--
Big Brother

Data: 2011-04-30 08:11:58
Autor: Pszemol
"Big Brother" <bigbro_TO_WYWAL_@gazeta.pl> wrote in message news:ipgb1b$5q8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dzięki!
Gdzieś już ktoś o tym programie pisał ale zagubiła mi się tamta
odpowiedź w poprzednim wątku na ten temat gdzie 99% postów
była nie na temat, jak zwykle... :-)

Nokia E51 - jak udostępnić z telefonu internet po wifi?