Nokia E51 -kolory

Data: 2009-09-12 18:46:32
Autor: Anka
Nokia E51 -kolory
Witam wszystkich. Mam okazję zakupu Noki E51 w kolorze złotym. Złota obwódka, złota klawiaturka i złoty tył... Jest to taki delikatny złotawy kolorek i spodobał mi się, ale wcześniej nie widziałam takiego wydania E51, więc czy to jest oryginał, czy może obudowa podróbka? Bo obawiam się, że może szybko się wytrzeć i uszkodzić.
Czy widzieloiście taki kolor tych komórek? Pozdrawiam cieplutko!

Data: 2009-09-12 18:59:43
Autor: AL
Nokia E51 -kolory
Anka pisze:
[...]

tak byl E51 brazowy
http://www.mgsm.pl/katalog/nokia/e51/galeria/05.jpg

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-09-12 19:13:20
Autor: Anka
Nokia E51 -kolory
Anka pisze:
> [...]
> obudowa podróbka? Bo obawiam się, że może szybko się wytrzeć i uszkodzić.
> Czy widzieloiście taki kolor tych komórek? Pozdrawiam cieplutko!

Dzięki! Ale to nie to, bo klawiatura nie ta. W międzyczasie znalazłam całkiem podobną na Alle:

http://www.allegro.pl/item732106508_kompletna_obudowa_nokia_e51_2kolory_gold_bra
z_klaw.html

(ta druga!) i już jestem prawie pewna, że sprzedawca wymienił obudowę. Chyba, że Nokia wypuściła same obudowy? Jeszce poszperam. A może podpowiecie czy obudowa ma jakiś znak oryginalności? --

Data: 2009-09-13 00:01:42
Autor: tpi
Nokia E51 -kolory

Użytkownik "Anka" <aa.krWYTNIJTO@onet.eu> napisał w wiadomości news:1c2d.00000058.4aabd6b0newsgate.onet.pl...
Anka pisze:
> [...]

Nokia wypuściła same obudowy? Jeszce poszperam. A może podpowiecie czy obudowa

To podróbka ta nokia wyszła tylko w kolorze czarnym, srebrnym ( stalowym ) i miedzianym ( rose ).

Data: 2009-09-14 10:46:44
Autor: Wycior
Nokia E51 -kolory
Paneli wymiennych nokia także nie wypuściła.

--
Pzdr., Wycior

Nokia E51 -kolory