Nokia E51 - nie lubi nowej bateri

Data: 2010-06-01 10:03:18
Autor: Piotr \( Maximus \)
Nokia E51 - nie lubi nowej bateri
Witam
Mimo zakupu E52, mam sentyment do poprzedniczki E51 i postanowiłem ją trochę "odświeżyć",  najpierw bateria, poźniej obudowa, klawiatura.
Zakupiłem baterie za 80 zł i po jej włożeniu telefon zaczął się dziwnie zachowywać. Tzn mam wrażenie, że dłużej startuje, ale to najmiejszy z problemów, często przy uuchamianiu wyrzuca komunikat "włóż kartę SIM", czasem taki komunikat wyświetla już po zalogowaniu i kilkuminutowym użytkowaniu. Zapobiegawczo wyczyściłem spirytusem technicznym kartę, ale dziś rano po całonocnym włączeniu w trybie OFFline znowu się wylogował i zarządał karty SIM.
Na starej baterii nic takiego się nie działo - tylko że stara działa max 3 dni ( zaraz po zakupie telefon działał 7 dni i to przy niemałej ilości rozmów )

Przypadek, czy może jakaś "dolegliwość" telefonu ?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2010-06-01 13:26:30
Autor: kowtow
Nokia E51 - nie lubi nowej bateri
Te przypadłości to po wymianie tylko samej baterii
czy też obudowy z klawiaturą.
Bo jezeli z wymianą baterii wymieniłęs też klawiaturę
i obudowę to gwarantuję że nie jest to wina baterii.

Data: 2010-06-01 15:13:39
Autor: Piotr \(Maximus z pracy \)
[...]

Na razie wymieniłem tylko baterię
Ale już się wyjaśniło, zakupiona bateria ma trochę szersze otwory wyprowadzeń "+" i  "-"   w które wchodzą "blaszki" z telefonu. Tak testowo upchnąłem w nie wypełniacz w postaci zwiniętego kawałka linki bez izolacji ze skrętki komputerowej. Weszło ciasno i jak narazie ma dobry kontakt. Nic się nie dzieje niepokojącego.

Pozdrawiam
Piotr

Nokia E51 - nie lubi nowej bateri