Nokia E51 sygnalizacja ładowania ... bez ładowarki

Data: 2009-04-30 08:59:41
Autor: Piotr
Nokia E51 sygnalizacja ładowania ... bez ładowarki
Witam
Przedwczoraj po raz pierwszy spotkałem się z dziwnym zachowaniem mojej E51. W ciągu dnia ( upalnego ) nagle wskaźnik ładowania zaczął się przesuwać sugerując ładowanie - telefon nie był podłączony do ładowarki ( byłem na zewnątrz, więc to niemożliwe ), bateria była już roładowana i telefon już zaczął się dopominać o ładowanie.

Co złego może się dziać ?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2009-04-30 12:31:04
Autor: Radosny
[...]

Może telefon zmutował i wykształcił ogniwo słoneczne? ;-)))

--
Radosny

Nokia E51 sygnalizacja ładowania ... bez ładowarki