Nokia E51 - zjada mi środki na koncie!!

Data: 2009-05-22 11:53:29
Autor: tomaa33
Nokia E51 - zjada mi środki na koncie!!
Użytkownik "pbjs" <pbjsNOSPAM@wp.pl> napisał

Ktoś podpowie, co zmienić, aby
w/w programy nie łączyły się bez mojej wiedzy
z internetem.

Dlaczego zakładasz, że to właśnie te programy się łączą bez twojej wiedzy? Sprawdź w TASKu co chodzi w tle i wymaga połączeń z siecią. Może jakieś uaktualnienia innych poinstalowanych programów nawiązują połączenie.

Data: 2009-05-22 13:17:22
Autor: pbjs
tomaa33 pisze:
[...]

A gdzie jest ten TASK, żeby sprawdzić, co w tle jest uruchomione?

pbjs

Data: 2009-05-22 13:39:46
Autor: Tomaszek
pbjs pisze:
A gdzie jest ten TASK, żeby sprawdzić, co w tle jest uruchomione?

Nie mam tej Nokii, ale zgaduję, że chodzi o TASK-listę czyli po prostu menadżer zadań;)
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-05-22 13:54:03
Autor: Piotr M
pbjs pisze:

A gdzie jest ten TASK, żeby sprawdzić, co w tle jest uruchomione?

Zainstaluj Jbak TaskMan a będziesz wiedzieć wszystko, polecam bo to jeden z nielicznych programów bez których żyć się nie da.

http://www.ipmart-forum.pl/showthread.php?t=3777

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-05-22 13:58:41
Autor: AL
pbjs pisze:
tomaa33 pisze:
[...]

nacisnij dlugo klawisz "z domkiem"

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-05-22 14:43:26
Autor: pbjs
AL pisze:
nacisnij dlugo klawisz "z domkiem"

Tak mi mów ;-)

Mam na liście Mapy Google!
Jak się tego pozbyć?

Wiem, zawsze mogę odinstalować program,
ale chyba nie w tym rzecz. Mapy się
od czasu do czasu przydają.

pbjs

Data: 2009-05-22 12:45:45
Autor: Olgierd
Nokia E51 - zjada mi środki na koncie!!
Dnia Fri, 22 May 2009 14:43:26 +0200, pbjs napisał(a):

Mam na liście Mapy Google!
Jak się tego pozbyć?

Z niejasnych przyczyn program jest cały czas włączony. Trzeba go wyłączyć.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-05-22 15:08:46
Autor: pbjs
Olgierd pisze:
Dnia Fri, 22 May 2009 14:43:26 +0200, pbjs napisał(a):

Mam na liście Mapy Google!
Jak się tego pozbyć?

Z niejasnych przyczyn program jest cały czas włączony. Trzeba go wyłączyć.

Ale jak to zrobić?

pbjs

Data: 2009-05-22 13:41:04
Autor: Luke
Nokia E51 - zjada mi środki na koncie!!
Ale jak to zrobić?

Zaznacz go, naciśnij C i potwierdź.

--
Luke

Data: 2009-05-22 16:12:56
Autor: pbjs
Luke pisze:
Ale jak to zrobić?

Zaznacz go, naciśnij C i potwierdź.

Oczekiwałem chyba czegoś bardziej skomplikowanego
i nie wpadłem, że to takie proste.
Dzięki za podpowiedź.

pbjs

Data: 2009-05-22 16:22:37
Autor: Piotr M
pbjs pisze:
Luke pisze:
Ale jak to zrobić?

Zaznacz go, naciśnij C i potwierdź.

Oczekiwałem chyba czegoś bardziej skomplikowanego
i nie wpadłem, że to takie proste.
Dzięki za podpowiedź.

:) :)

Nie ma to jak kupić lepsiejszy telefon