Nokia E51 zmiana wersji oprogramowania i problem z XelneX Lite

Data: 2010-01-29 09:23:12
Autor: Piotr
Nokia E51 zmiana wersji oprogramowania i problem z XelneX Lite
Witam
Po ostatniej zmianie oprogramowania w E51 na 400.34.011 jest problem z uruchomieniem Xelnex Lite. Program oczywiście  zakupiony na stronie autora. Przy próbie uruchomienia jest czarny ekran z napisem "Protected by: DRM Common Solution", czyli prawidłowo, ale program nie kończy uruchamiania, tylko wraca z powrotem do folderu z instalacjami. Mam podejrzenie, że to nowa wersja softu telefonu to spowodowała.

Zakupiłem też Nokie E71, czy ktoś może polecić program do nagrywania bez BEEP, bo skoro jest problem z E51 to jakoś nie mam zaufania do Xelnex Lite

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2010-01-29 14:10:00
Autor: Amir
[...]

w kwesti beep
Musisz się zagłebić temat odnośnie firmware,   to moze byc tego kwestia, jeśli chodzi o   beep
 to nie kwestia programu, a kwestia oprogramowaina telefonu
na starych softach w 51 w wszystkich mi działało bez pikania.

przykładowo w sofcie z września e52 tez działała bez beep
w nowym sofcie na stronie autor podaje ze jest problem z beep.

na pewno musisz usunąc stary, następnie od nowa zainstalować program,
mi po aktualizacji na e52 tez wywalalo program dokładnie jak u Ciebie
jednak po ponownej isntalacji od nowa softu Xelnex Lite, program działa bez problemu.
niestety pojawił sie sygnał beep, którego nie da się wyeliminowac w zaden sposob na e52 z softem 022.009.

Jeśli po ponownej instalacji Ci wywala program to pisz do
 support@psiloc.com bez problemu uzyskac szybko odpowiedz.

Data: 2010-01-30 16:59:17
Autor: Jarek

Użytkownik "Piotr" <maximus@NO.kr.home.pl> napisał w wiadomości news:hju6ik$l13$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Na mojej Nokii E52 i E72 bardzo dobrze sprawuje się Total Recall v.4.1. Oczywiście jest bez beep po drugiej stronie.

Pozdrawiam,
Jarek

Data: 2010-02-01 13:45:01
Autor: Amir
Nokia E51 zmiana wersji oprogramowania i problem z XelneX Lite

Na mojej Nokii E52 i E72 bardzo dobrze sprawuje się Total Recall v.4.1. Oczywiście jest bez beep po drugiej stronie.

jaki firmware posiadasz w E52?

Z Twojej strony rozumię ze masz beep, ale sprawdzałeś z drugiej strony nie ma?

sprawdziłem i na Total Recall v4..1  jest beep bez względu na ustawienia

Nokia E51 zmiana wersji oprogramowania i problem z XelneX Lite