Nokia E52 - 7 x w serwisie i pismo do dzialu reklamacji.. CD

Data: 2011-03-01 15:37:12
Autor: Amir
Nokia E52 - 7 x w serwisie i pismo do dzialu reklamacji.. CD
Wracając do temat, wysłania noki, która kilka razy z ta samą usterką
lądowała w serwisie

chciałem poinformować, ze w koncu odpisali,
 telefon wymienią, całe wnętrze
bez obudowy

bo ktoś tu pisał, że nie mam co liczyc na wymianę
a jednak
po sprawdzeniu numeru IMEI stwierdzili ze wymienią go

widać była jakas seria wadliwa

Data: 2011-03-02 20:37:24
Autor: Alexy
Użytkownik "Amir" <SPAMdidotomSPAM@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikj0ap$o1j$1inews.gazeta.pl...

chciałem poinformować, ze w koncu odpisali,
telefon wymienią, całe wnętrze
bez obudowy

Odpisał bym, żeby się pocałowali w ...... nos.
Aparat, który był wielokrotnie w naprawach i był otwierany będzie miał powyrabiane zatrzaski. Żądaj wymiany całego aparatu na nowy, bo po tej naprawie ten telefon będzie miał rozszczelnioną obudowę. Będzie trzeszczał, a do środka będzie się dostawał kurz i brud.
Jak zwykle próbują utrzeć d... szkłem wsadzajac klientowi naprawianą płytę do wadliwego telefonu i mając gdzieś, że po takiej operacji aparat już nie będzie mechanicznie takim jaki był.

P.S.
Wracając jeszcze do Twojej wcześniejszej wypowiedzi to Ty nie powinieneś prosić lecz żądać.

Data: 2011-03-03 09:29:21
Autor: Amir
[...]

Masz rację, niestety napisałem, ze aby wymienicie aparat, albo naprawdzia raz jak należy.

No i przychylili się do mojej prośby. Do obudowy postanowiłem po prostu dopłacić
136zł to cena bez klawiatury, dziś jade odebrać zobaczymy jak to wszystko wygląda

Data: 2011-03-03 10:40:52
Autor: Amir
[...]

A jednak miłe zaskoczenie, miałem dopłacić na właśne życzenie a wymienili obudowę bezpłatnie.
pozdrawiam

Data: 2011-03-04 11:58:09
Autor: Maciek.
[...]

Czyli w końcu dostałeś nowy aparat, czy stary został naprawiony?
Poskładali z nowych części (a co z klawiaturą) czy dostałeś nówkę z fabryki?

--
Maciek.

Data: 2011-03-07 16:21:54
Autor: Amir
Nokia E52 - 7 x w serwisie i pismo do dzialu reklamacji.. CD

Czyli w końcu dostałeś nowy aparat, czy stary został naprawiony?
Poskładali z nowych części (a co z klawiaturą) czy dostałeś nówkę z fabryki?

Klawiatura została stara :)
to już mogli ją wymienić
ma delikatne przetarcie na jednym z klawiszy

Data: 2011-03-07 16:24:04
Autor: Amir
Nokia E52 - 7 x w serwisie i pismo do dzialu reklamacji.. CD

Czyli w końcu dostałeś nowy aparat, czy stary został naprawiony?
Poskładali z nowych części (a co z klawiaturą) czy dostałeś nówkę z fabryki?

została stara klawiatura i tylnia klapka
reszte jest zupełnie nowe, telefon nie jest wyklepany w zasadzie jak nowy.
na 2 lata mam spokoj i moge znowu przedluzyc umowe z operatorem na
opcję bez telefonu

obecnie era 55zł
w tym 180min do wszystkich 120 do era i stacjonarne
3 numery w rodzinie

czy ktoś ma lepszą ofertę na chwilę obecną"?

Data: 2011-03-07 20:59:00
Autor: Alexy
Użytkownik "Amir" <SPAMdidotomSPAM@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:il2tal$ebs$1inews.gazeta.pl...

obecnie era 55zł
w tym 180min do wszystkich 120 do era i stacjonarne
3 numery w rodzinie

czy ktoś ma lepszą ofertę na chwilę obecną"?

Sieć, na razie nazwijmy ją siecią XYZ :D

Za 50zł co miesiąc:
Standardowo (tj. bez korzystania z jakiejkolwiek promocji) 172min (po 15gr/min) poza sieć lub 333min (po 15gr/min) w sieci lub 1000min na stacjonarne (po 5gr/min).
Niby mniej jak w Erze, ale:

Po aktywowaniu za darmo jednej z 2 promocji:
1. Darmowe rozmowy w sieci - chyba nie trzeba wyjaśniać + 172min poza sieć :)
2. Obniżone koszty połączeń poza sieć do 19gr/min co daje nam 263min poza sieć lub 333min w sieci.

Porównanie do Ery, za 55zł:
Po aktywowaniu promocji 1 mamy 189min poza sieć + darmowe rozmowy w sieci - czyli dużo lepiej.
Po aktywowaniu promocji 2 mamy np. 180min poza sieć + 138min w sieci lub 194min poza sieć + 120min w sieci, czyli też lepiej.

Ponadto po każdym doładowaniu 50zł dostajesz dodatkowo 50 darmowych minut na telefony stacjonarne poprzez sieć VOIP oraz dodatkowo 200MB na połączenia internetowe do wykorzystania przez miesiąc czasu.

Możesz także aktywować 5 dowolnie wybranych numerów płacąc w sieci po 5g/min i poza sieć 10gr/min.
W przypadku systematycznych doładowań konta po 50zł co miesiąc koszt aktywacji tych 5 numerów to kwota jednorazowa 6zł.
Możesz też aktywować promocję polegającą na otrzymywaniu pakietów internetowych 0,5MB za każdą minutę odebranej rozmowy z innej sieci.
Połączenia VOIP możesz realizować z poziomu komputera lub z poziomu Nokii E52 po skonfigurowaniu połączenia SIP poprzez Wi-Fi z routerem bezprzewodowym (jeżeli masz stałe łącze). W telefonie E52 dzwonienie jest bardzo łatwe, bo wybierając numer, wybierasz także czy chcesz dzwonić poprzez GSM czy poprzez internet.
Dokupując bramkę VOIP-ową można wykorzystywać także normalne telefony stacjonarne do dzwonienia poprzez internet.

W każdej chwili dowolnie rozporządzasz swoimi środkami, które Ci nie przepadają tak jak w abonamentach np.:
- zamieniając je na pakiety internetowe (dla przykładu 750MB za 22zł)
- pakiet VOIP na telefony stacjonarne po 2,5gr/min (1000min) za 25zł
- pakiet na stacjonarne zagraniczne po 4gr/min (1000min) za 40zł
oraz wiele innych na komórki, na stacjonarne itd.
a także możesz niewykorzystane pieniądze przelać na konto innego numeru telefonu w sieci, żony, dziecka, pracownika itd. :)
Do tego możesz korzystać z komunikatora GG na telefonie za darmo.
Jeżeli telefon masz na firmę to możesz normalnie otrzymywać faktury.

Zarządzasz swoim kontem poprzez internet i w każdej chwili masz dostęp do dokładnych rozliczeń.

Za przeniesienie numeru telefonu od innego operatora do tej sieci przez najbliższe 12 doładowań dostaniesz dodatkowo 30% każdego doładowania. Czyli po doładowaniu przykładowo za 50zł będziesz miał dodatkowo 15zł do wygadania przez miesiąc.
Ponadto żadnych zobowiązań, żadnych umów, a jak nie masz potrzeby tak dużo płacić lub nie będziesz miał kasy to nie musisz płacić co miesiąc haraczu przez pół roku po doładowaniu od 50zł wzwyż :)
Chcesz to doładowujesz od10zł do poniżej 50zł przedłużając możliwość dzwonienia o 3 miesiące, a od 50 w górę na okres 180dni

Poza tym dostaniesz dodatkowe bonusy:
Jak namówisz 25 osób to będziesz dostawał 100% więcej każdego doładowania, czyli za 50zł doładowania dostaniesz dodatkowo 50zł tak długo jak długo te osoby będą w sieci :)
Namawiając mniejszą ilość adekwatnie mniej.

Ty jako namówiony (polecony) także dostaniesz 10% doładowania :)
Reasumując jeżeli zostaniesz polecony i przeniesiesz swój numer do tej sieci i namówisz dodatkowo 25 innych osób to po każdym doładowaniu za 50zł przez najbliższe 12 miesięcy otrzymasz dodatkowo 70zł, a po tych 12 doładowaniach będziesz otrzymywał dodatkowo 55zł :) Adekwatnie po doładowaniach 100zł otrzymasz dodatkowo 140zł, a później 110zł.
Wszelkie bonusy są ważne przez miesiąc po każdym doładowaniu, ale rozliczane są jako pierwsze przed rozliczeniem głównego doładowania.
"Tak to nawet nie ma w Erze" :)

To co ? Dasz sie namówić ? ;D

Data: 2011-03-08 09:28:34
Autor: Amir
Nokia E52 - 7 x w serwisie i pismo do dzialu reklamacji.. CD
> To co ? Dasz sie namówić ? ;D

A o jakiej sieci mowa?
Nie siedzie w tym jak kiedyś
Jako zabiegany człowiek, abonament jest wygodny.
Ale żona ma więcej czasu to moze by ja to zainteresowało.
pozdrawiam

Data: 2011-03-08 14:32:39
Autor: Kamikaze
[...]

Pewnie o GaduAIR :)

Nokia E52 - 7 x w serwisie i pismo do dzialu reklamacji.. CD