Nokia E52, E55 - ma już ktoś?

Data: 2009-08-11 10:50:41
Autor: Wooyek
Nokia E52, E55 - ma już ktoś?
Kupił już ktoś Nokię E52 lub E55?

Ciekaw jestem, jak to jest z tą baterią - producent reklamuje 28 dni czuwania, ale jaki wynik można osiągnąć przy "normalnym" użytkowaniu?

Data: 2009-08-11 12:25:08
Autor: Amir
Nokia E52, E55 - ma już ktoś?

Ciekaw jestem, jak to jest z tą baterią - producent reklamuje 28 dni
czuwania, ale jaki wynik można osiągnąć przy "normalnym" użytkowaniu?
-- Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com // www.wooyek.pl //

Nie sądze aby tydzień wytrzymał

moja E51 ok 30min rozmow dziennie
kilka razy email + voip via fring przez ok 20min  dziennie

i starcza na 2dni

pozdrawiam

Data: 2009-08-11 13:58:43
Autor: Wycior
Nokia E52, E55 - ma już ktoś?
moja E51 (...)
i starcza na 2dni

To i tak spoko - chyba masz ją dość krótko :). Swoją drogą to nie ma co porównywać baterii E52 do E51. Ta nowa ma być kamieniem milowym. Osobiście też jestem ciekaw jak to wypadnie w rzeczywistości. Może pożałuję wyboru E75...

--
Pzdr., Wycior

Data: 2009-08-11 19:50:10
Autor: Wooyek
Nokia E52, E55 - ma już ktoś?
Nie sądze aby tydzień wytrzymał

moja E51 ok 30min rozmow dziennie
kilka razy email + voip via fring przez ok 20min  dziennie

i starcza na 2dni

Też mam E51, więc takie gdybanie mogę sobie sam zapewnić. Celowo pytanie skierowałem do posiadaczy E52, bo chodzi mi o PRAKTYCZNE obserwacje.

Poza tym bateria jest chyba największą różnicą między E51 a E52 (E55). W E52 ma prawie o połowę większą pojemność (1500 vs. 1050 mAh). W E51 deklarowany czas czuwania to 13 dni, w E52 28 dni.

Data: 2009-08-11 20:01:40
Autor: Wycior
Nokia E52, E55 - ma już ktoś?
ma prawie o połowę większą pojemność (1500 vs. 1050 mAh).

No i mają to b yć różne technologie

--
Pozdrawiam, Wycior

Data: 2009-08-12 10:04:20
Autor: Amir
Nokia E52, E55 - ma już ktoś?

Poza tym bateria jest chyba największą różnicą między E51 a E52 (E55). W E52
ma prawie o połowę większą pojemność (1500 vs. 1050 mAh). W E51 deklarowany

a skad ktoś ma wiedziec ile Tobie wytrzyma? każdy inaczej uzytkuje telefon

czas czuwania to 13 dni, w E52 28 dni.

no to sobie podziel i będziesz miał wynik

Data: 2009-08-12 12:00:49
Autor: Wooyek
Nokia E52, E55 - ma już ktoś?
> [...]
> deklarowany

a skad ktoś ma wiedziec ile Tobie wytrzyma? każdy inaczej uzytkuje

A czy ja gdzieś zapytałem, ile mi będzie wytrzymywała? Zadałem proste pytanie do *użytkowników*, ile im wytrzymuje - jak widać, niektórym nadal trudno to zrozumieć.

> czas czuwania to 13 dni, w E52 28 dni.

no to sobie podziel i będziesz miał wynik

Teoretykom dziękuję, postoję.

Data: 2009-08-12 17:30:52
Autor: Kot Prezydenta
Nokia E52, E55 - ma już ktoś?

Użytkownik "Amir" <didotom@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h5tt27$8hn$1inews.gazeta.pl...

a skad ktoś ma wiedziec ile Tobie wytrzyma? każdy inaczej uzytkuje telefon

A czytałeś posta kolegi ? nie dosyć że nie znasz odpowiedzi to jeszcze nerwowo reagujesz jak ktoś ci zwróci uwagę

czas czuwania to 13 dni, w E52 28 dni.

no to sobie podziel i będziesz miał wynik

daj sobie spokój

Data: 2009-08-12 00:50:18
Autor: rekowka
Nokia E52, E55 - ma już ktoś?
On 11 Sie, 08:50, "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote:
Kupił już ktoś Nokię E52 lub E55?
Ciekaw jestem, jak to jest z tą baterią - producent reklamuje 28 dni
czuwania, ale jaki wynik można osiągnąć przy "normalnym" użytkowaniu?
Tez sie nad tym zastanawialem ale to chyba  jest bardzo indywidualne,
jak komu wytrzyma telefon- kazdy uzytkuje inaczej (inny zasieg, czas
rozmow, testowanie na poczatku i zabawa dopoki sie nie znudzi)
Przypuszczam ze wytrzyma dwa razy tyle tzn. Jak komus E51 wytrzymywala
2dni to E52 wytrzyma ze 4dni a jak ktos malo kozysta i bateria w E51
starczala mu na 4dni to pewnie E52 da rade z 8

Data: 2009-08-13 12:59:05
Autor: Jarek
Nokia E52, E55 - ma już ktoś?
Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:h5rbe4$fuo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Witam,
używam Nokię E52 od czterech dni. Poprzednio miałem E66 i bateria była kiespka - musiałem ładować ją czasami nawet codziennie.
Obecnie po czterech dniach "spokojnego" używania E52 bateria spadła dosłownie tylko o dwie kreski!!!.
Faktem jest jednak, że podłączając telefon do komputera poprzez USB, automatycznie jest on doładowywany. Mimo to uważam, że telefon, w przeciwieństwie do ostatnich modeli Nokii, jest rewelacyjny m.in. właśnie pod względem baterii.

Pozdrawiam
Jarek

Data: 2009-08-13 16:09:06
Autor: Wooyek
Nokia E52, E55 - ma już ktoś?
Faktem jest jednak, że podłączając telefon do komputera poprzez USB,
automatycznie jest on doładowywany.

Daj proszę znać, jak jeszcze trochę poużywasz.

Mimo to uważam, że telefon, w
przeciwieństwie do ostatnich modeli Nokii, jest rewelacyjny m.in.
właśnie pod względem baterii.

A jest jeszcze coś fajnego odróżniającego ją od - chociażby - E66?

Data: 2009-08-13 20:02:01
Autor: Sofar
Nokia E52, E55 - ma już ktoś?
Witam,

W liście datowanym 2009-08-13 <mid:h60rq3$gio$1atlantis.news.neostrada.pl>
Jarek napisał(a):

J>Mimo to uważam, że telefon, w przeciwieństwie do ostatnich modeli
Nokii, jest rewelacyjny m.in. właśnie pod względem baterii.

Tu się zgadzam. Bateria trzyma jak w żadnej innej Nokii.

Problem mam z zasięgiem...
Gdy zasięg jest jedna, dwie kreski po włączeniu Opery mini lub
wysyłaniu mmsa albo trwa to "minutami" albo traci zasięg... i
koniec...

--
Pozdrawiam,
Łukasz

Data: 2009-08-14 00:28:21
Autor: AL
Nokia E52, E55 - ma już ktoś?
Jarek pisze:

Faktem jest jednak, że podłączając telefon do komputera poprzez USB, automatycznie jest on doładowywany.

no, to widze, ze nokia w koncu poszla po rozum do glowy z tym doladowywaniem via USB.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-08-14 10:50:04
Autor: Wycior
Nokia E52, E55 - ma już ktoś?
no, to widze, ze nokia w koncu poszla po rozum do glowy z tym doladowywaniem via USB

Ano. Począwszy bodajrze od E75

--
Pzdr., Wycior

Data: 2009-08-14 12:51:47