Nokia E52, E55 - ma już ktoś?

Data: 2009-08-13 12:59:05
Autor: Jarek
Nokia E52, E55 - ma już ktoś?
Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:h5rbe4$fuo$1inews.gazeta.pl...
Kupił już ktoś Nokię E52 lub E55?

Ciekaw jestem, jak to jest z tą baterią - producent reklamuje 28 dni czuwania, ale jaki wynik można osiągnąć przy "normalnym" użytkowaniu?
-- Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com // www.wooyek.pl //

Witam,
używam Nokię E52 od czterech dni. Poprzednio miałem E66 i bateria była kiespka - musiałem ładować ją czasami nawet codziennie.
Obecnie po czterech dniach "spokojnego" używania E52 bateria spadła dosłownie tylko o dwie kreski!!!.
Faktem jest jednak, że podłączając telefon do komputera poprzez USB, automatycznie jest on doładowywany. Mimo to uważam, że telefon, w przeciwieństwie do ostatnich modeli Nokii, jest rewelacyjny m.in. właśnie pod względem baterii.

Pozdrawiam
Jarek

Data: 2009-08-13 16:09:06
Autor: Wooyek
Nokia E52, E55 - ma już ktoś?
Faktem jest jednak, że podłączając telefon do komputera poprzez USB,
automatycznie jest on doładowywany.

Daj proszę znać, jak jeszcze trochę poużywasz.

Mimo to uważam, że telefon, w
przeciwieństwie do ostatnich modeli Nokii, jest rewelacyjny m.in.
właśnie pod względem baterii.

A jest jeszcze coś fajnego odróżniającego ją od - chociażby - E66?

Data: 2009-08-13 20:02:01
Autor: Sofar
Nokia E52, E55 - ma już ktoś?
Witam,

W liście datowanym 2009-08-13 <mid:h60rq3$gio$1atlantis.news.neostrada.pl>
Jarek napisał(a):

J>Mimo to uważam, że telefon, w przeciwieństwie do ostatnich modeli
Nokii, jest rewelacyjny m.in. właśnie pod względem baterii.

Tu się zgadzam. Bateria trzyma jak w żadnej innej Nokii.

Problem mam z zasięgiem...
Gdy zasięg jest jedna, dwie kreski po włączeniu Opery mini lub
wysyłaniu mmsa albo trwa to "minutami" albo traci zasięg... i
koniec...

--
Pozdrawiam,
Łukasz

Data: 2009-08-14 00:28:21
Autor: AL
Nokia E52, E55 - ma już ktoś?
Jarek pisze:

Faktem jest jednak, że podłączając telefon do komputera poprzez USB, automatycznie jest on doładowywany.

no, to widze, ze nokia w koncu poszla po rozum do glowy z tym doladowywaniem via USB.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-08-14 10:50:04
Autor: Wycior
Nokia E52, E55 - ma już ktoś?
no, to widze, ze nokia w koncu poszla po rozum do glowy z tym doladowywaniem via USB

Ano. Począwszy bodajrze od E75

--
Pzdr., Wycior

Data: 2009-08-14 12:51:47