Nokia E52 a Nokia 6730

Data: 2009-12-10 10:15:04
Autor: Amir
Nokia E52 a Nokia 6730

Pytanie do osób, które zetknęły się z Nokią E52 oraz Nokią 6730. Jakie macie
ogólne wrażenia itd. Planuje kupić kilkanaście takich telefonów do firmy i waham sie, który wybrać. WIFI (brakuje w 6730) nie jest warunkiem koniecznym. Dzieki za odpowiedź.

Ja wybrałem E52, większy Ekran, korzystam czasami z Navigacji, moze 10x w roku.
Z WiFi na codzien, do połączeń VoIP, czasami email.
Bateria trzyma rewelacyjnie, przy tym samym uzytkowaniu E51 do max 2 dni, w E52 4 dni.

Design to kwestia gustu, jak dla mnie E52 wygrywa.

Oba mają symbiana , więc poza WiFi w E52 i designem i baterią, w zasadzie niczym się nie różnią.
jeśli chodzi o funkcjonalność.

Jak dla mnie to narazie najlepszy telefon z jakim się zetknąłem (e52)
A użytkowałem w ostatnim czasie, HTC Diamond I i II (mułowate, i WM ogolnie niezbyt przyjazny system) G1 (android ok, ale telefon grubasny), Nk5800(system symbian v5 swietny, ale grubasny telefon)

podsumowując jeśli nie zalezy Ci na WiFi, dobrej baterii, to wybierzesz 6730 bo pewnie tansza będzie oszczędzając tym samym

Nokia E52 a Nokia 6730