Nokia E52 a Nokia 6730

Data: 2009-12-10 01:48:21
Autor: Janeo
Nokia E52 a Nokia 6730
On 9 Gru, 17:36, "WaldekEg" <waldic_wywal@gazeta_wywal.pl> wrote:
Pytanie do osób, które zetknęły się z Nokią E52 oraz Nokią 6730. Jakie macie
ogólne wrażenia itd. Planuje kupić kilkanaście takich telefonów do firmy i
waham sie, który wybrać. WIFI (brakuje w 6730) nie jest warunkiem
koniecznym. Dzieki za odpowiedź.

Polecam - zgodnie z wymogiem, iż WiFi nie jest potrzebny - Nokię 7630:
- jest nieco mniejsza i przez to i ładniejsza, i wygodniejsza.
Jednoczesnie w/g mnie ma ładniejszy design (nie blikuje w oczy swoją
'srebrzystością' jak E52, której w tym wzgledzie daleko do elegancji)..
Jej 2,2" to PRAKTYCZNIE to samo, co 2,4".
- nie 'zamula', to nieprawda. Chodzi na Symbianie nadspodziewanie
szybko (procesor 600 MHz)
- bateria trochę gorsza od E52, natomiast w porównaniu z innymi
telefonami ma całkiem sporą baterię 1050mAh, tutaj nie można narzekać.

Tak więc popieram przedmówcę, że (bez WiFi) najlepszy wybór z dwóch to
Nokia 6730
Pozdr. - J

Data: 2009-12-10 01:52:40
Autor: Janeo
Nokia E52 a Nokia 6730
..... przepraszam, zapomniałem, że cenowo (przynajmniej na Allegro)
nowe Nokie 6730 są o połowę tańsze - przy kilkunastu sztukach to
ważne ;-)

Data: 2009-12-10 15:37:02
Autor: WaldekEg
Nokia E52 a Nokia 6730

Użytkownik "Janeo" <janeo100@gmail.com> napisał w wiadomości news:db0c6979-325a-4052-838c-0f83963e0627r5g2000yqb.googlegroups.com...
..... przepraszam, zapomniałem, że cenowo (przynajmniej na Allegro)
nowe Nokie 6730 są o połowę tańsze - przy kilkunastu sztukach to
ważne ;-)

jedna i druga za te sama (promocyjna) cene, wiec cena nie ma znaczenia

Data: 2009-12-10 08:38:28
Autor: Janeo
Nokia E52 a Nokia 6730
On 10 Gru, 15:37, "WaldekEg" <waldic_wywal@gazeta_wywal.pl> wrote:
jedna i druga za te sama (promocyjna) cene, wiec cena nie ma znaczenia
Gdybym miał wybierać 2 fony za tą sama cene, wybrałbym E52 (WiFi) nie
patrząc jak wygląda :-)
Pozdr. - J

Data: 2009-12-12 23:30:47
Autor: Piotr M
Nokia E52 a Nokia 6730
Janeo pisze:
.... przepraszam, zapomniałem, że cenowo (przynajmniej na Allegro)
nowe Nokie 6730 są o połowę tańsze - przy kilkunastu sztukach to
ważne ;-)

W sumie to ani na Allegro ich nie ma ani na Skąpcu.. a chciałem zobaczyć ile stoi ten model.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."