Nokia E52 - czy warto?

Data: 2014-03-04 10:43:17
Autor: Poldek
Nokia E52 - czy warto?

Czy warto przesiadać się z Nokii 6303 na E52?

Pytanie nie dotyczy rozmaitych funkcji, tu raczej jest pewne, że E52 ma wszystkiego więcej.

Pytanie dotyczy tego, czy nie okaże się, że E52 ma gorszą czułość, częściej się zawiesza i krócej działa między ładowaniami, a obudowa jest słaba w porównaniu z 6303 - ?

Więc przede wszystkim - czy E52 to stabilny telefon, który się nie zawiesza i dobrze łapie zasięg w warunkach nieco gorszych niż bdb.?

Data: 2014-03-04 11:17:10
Autor: DanW
Nokia E52 - czy warto?
W dniu 2014-03-04 10:43, Poldek pisze:

[...]

Korzystałem z E52 przez ok 4 lata, bardzo fajny telefon, bateria trzyma bardzo długo w porównaniu z innymi telefonami (przy ok 50 połączeniach dziennie i synchronizacji poczty spokojnie 3 dni wytrzymywał), co do zawieszania się telefonu to niestety czasami się zdarzało ale to na palcach jednej ręki można by policzyć rocznie. Generalnie sam się zastanawiam czy nie wrócić do tego modelu z obecnego SGS+II
Pozdrawiam Dan.

Data: 2014-03-15 19:58:54
Autor: Titus Atomicus
Nokia E52 - czy warto?
In article <lf4978$ntf$1@node1.news.atman.pl>, DanW <mybox@gazeta.pl> wrote:

> Wiêc przede wszystkim - czy E52 to stabilny telefon, który siê nie
> zawiesza i dobrze ³apie zasiêg w warunkach nieco gorszych ni¿ bdb.?
Korzysta³em z E52 przez ok 4 lata, bardzo fajny telefon, bateria trzyma bardzo d³ugo w porównaniu z innymi telefonami (przy ok 50 po³±czeniach dziennie i synchronizacji poczty spokojnie 3 dni wytrzymywa³),
 Ojej, a ludzie mowia ze 2 tygodnie trzyma.
:-(
Komu tu wierzyc?
--
TA

Data: 2014-03-15 20:01:12
Autor: mr misio
Nokia E52 - czy warto?
U¿ytkownik Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisa³:
wrote:

[...]

bez wifi ciagle wlaczonego dawal rade tydzien.

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-03-15 21:00:34
Autor: Budzik
Nokia E52 - czy warto?
U¿ytkownik mr misio mrmisiodegrizzly@gazeta.pl ...

[...]

Ale nie przy 50 po³±czeniach dziennie...
Ale przy sporadycznych polaczeniach rzeczywiscie tydzien wytrzymywa³a.

Data: 2014-03-16 01:05:24
Autor: mr misio
Nokia E52 - czy warto?
U¿ytkownik Budzik napisa³:
[...]

i tak 5 razy dluzej niz dowolny smartfon dzisiaj identycznie uzytkowany :D

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-03-16 08:00:43
Autor: Budzik
Nokia E52 - czy warto?
[...]

Niestety.
Szkoda, ze nie ma baterii, ktore poszerza³yby komórke o kilka mm ale dzieki temu dawa³yby np. dodatkowy dzien pracy na baterii.

Data: 2014-03-16 11:19:31
Autor: mr misio
Nokia E52 - czy warto?
U¿ytkownik Budzik napisa³:
[...]

Jakies monstery czy cos maja takie baterie, ale robia sie z tego telefony, co jak wlozysz do kieszeni to gacie spadaj± :D

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-03-16 12:00:43
Autor: Budzik
Nokia E52 - czy warto?
[...]

:)
Oczekiwa³bym raczej wzrostu masy o powiedzmy 100 gramów.

Data: 2014-03-18 08:16:06
Autor: Mirek Ptak
Nokia E52 - czy warto?
Dnia 2014-03-16 01:05,  *mr misio* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:
[...]

Nie wiem sk±d siê te legendy bior±...
Sporadycznie wykorzystywany Nexus 5 (tak, ten z malutk± bateri±) dzia³a mi w tej chwili 1 dzieñ 21 godzin i 33 minuty - pozosta³o 44%
Sporadycznie znaczy kilka po³±czeñ dziennie, wifi ci±gle w³±czone, trochê pogra³em w Sudoku, czêsto odpalane Foursquare, FB i inne tego typu ¶miecie.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2014-03-18 09:28:07
Autor: Waldek Godel
Nokia E52 - czy warto?
Dnia Tue, 18 Mar 2014 08:16:06 +0100, Mirek Ptak napisa³(a):

https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/970294_662158563811130_1858302775_n.jpg

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d mo¿e zrobiæ dla ciebie.

Data: 2014-03-18 15:20:21
Autor: Mirek Ptak
Nokia E52 - czy warto?
Dnia 2014-03-18 10:28,  *Waldek Godel* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

[...]

Jaki to model? - my¶lê, ¿e do osi±gniêcia u mnie - choæ z trudem :)

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2014-03-18 15:06:04
Autor: Waldek Godel
Nokia E52 - czy warto?
Dnia Tue, 18 Mar 2014 15:20:21 +0100, Mirek Ptak napisa³(a):

https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/970294_662158563811130_1858302775_n.jpg

Jaki to model? - my¶lê, ¿e do osi±gniêcia u mnie - choæ z trudem :)

Lumia 620
Ale takie wyniki osi±ga tylko jako backupowy telefon, ma³o u¿ywany
Zreszt± WM i tak na g³ówny siê nie nadaje.

Data: 2014-03-18 10:15:55
Autor: mr misio
Nokia E52 - czy warto?
U¿ytkownik Mirek Ptak napisa³:
[...]

czyli sporadycznie /nie/uzywany - dwa dni

nokia E52 ze trzy-cztery razy dluzej przy pdodobnym /nie/uzywaniu.

no ale wiadomo, wieksza moc, wiekszy ekran smartfona - nie da rady zeby trzymal tydzien na bateriii

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-03-18 15:19:01
Autor: Mirek Ptak
Nokia E52 - czy warto?
Dnia 2014-03-18 10:15,  *mr misio* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

[...]

Galaxy S le¿±cy na pó³ce w wakacje przy 3-4 kilkuminutowych rozmowach dziennie wytrzymywa³ mi 5 dni (mocny sygna³ GSM).
Z Nexusem 4 w podobnych warunkach dawa³em radê 3-4 dni. Nowy telefon jest nowy :) wiêc jeszcze do koñca go nie rozgryz³em a i bawiê siê nim jeszcze czêsto bo jest nowy ;), wiêc 2 dni to nie najgorszy wynik, choæ dzisiaj idê na 3 dni na oko:
https://www.dropbox.com/s/cegwpyo3smmpqys/2014-03-18%2014.11.30.png

nokia E52 ze trzy-cztery razy dluzej przy pdodobnym /nie/uzywaniu.

no ale wiadomo, wieksza moc, wiekszy ekran smartfona - nie da rady zeby
trzymal tydzien na bateriii

Wiadomo, po prostu zastanawia mnie to codzienne ³adowanie :)

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2014-03-18 17:39:13
Autor: Budzik
Nokia E52 - czy warto?
U¿ytkownik Mirek Ptak nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl ...

[...]

Zalezy do czego uzywasz.
Ja np. uzywam GPs wiec na jedne dzien ie starcza.
Ale dzis przez 10 godzin zesz³o 30% baterii a gada³em moze 10 minut.
GPS w³±czony ale nie uzywany.
Samsung Galaxy S plus.

Zdarza sie jedna tak, ze nic nie robie a bateria szybko zchodzi - wtedy pomaga restart telefonu. Tak jakby android sam co¶ broi³.

Data: 2014-03-18 19:02:59
Autor: mr misio
Nokia E52 - czy warto?
U¿ytkownik Budzik napisa³:

Zdarza sie jedna tak, ze nic nie robie a bateria szybko zchodzi - wtedy
pomaga restart telefonu.
Tak jakby android sam co¶ broi³.

To sie nazywa magiczne "android wie lepiej kiedy wylaczyc aplikacje".

I tak po tygodniu zauwazylem, ze w tle dziala aplikacja aparatu, ktora kiedystam wlaczylem.

Ogolnie jak rencami nie pozamiatam to dowlna apliakcj w tle dziala i dziala i dziala i dziala...

....a ponoc android nimi "zarzadza" hahahaha i zadne kill taski nie sa potrzebne...

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-03-18 19:45:43
Autor: Mirek Ptak
Nokia E52 - czy warto?
Dnia 2014-03-18 19:02, *mr misio* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:
[...]

"Niewykorzystana pamiêæ to stracona pamiêæ" lub co¶ w tym stylu

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2014-03-18 19:58:08
Autor: mr misio
Nokia E52 - czy warto?
[...]

szkoda, ze jak w laptopie, nie pozwalaja mi wybrac profilu "szybko i energo¿ernie" lub "wolno, ale energooszczednie"

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-03-04 20:55:22
Autor: Tomek
Nokia E52 - czy warto?
Użytkownik "Poldek"  napisaÅ‚:

Pytanie dotyczy tego, czy nie okaże się, że E52 (...) częściej się zawiesza

Chcesz powiedzieć, że Tobie nokia 6303 się zawieszała? Poważnie?

Data: 2014-03-05 10:25:17
Autor: Poldek
Nokia E52 - czy warto?
Tomek wrote:
Użytkownik "Poldek"  napisaÅ‚:

Pytanie dotyczy tego, czy nie okaże się, że E52 (...) częściej się
zawiesza
Chcesz powiedzieć, że Tobie nokia 6303 się zawieszała? Poważnie?

Nie. Pytam czy E52 siÄ™ zawiesza.

Data: 2014-03-05 18:58:57
Autor: Tomek
Nokia E52 - czy warto?
Użytkownik "Poldek"  napisaÅ‚:

Nie. Pytam czy E52 siÄ™ zawiesza.

Bredzisz, sam nie wiesz o co pytałeś, więc Ci przypomnę.

Napisałeś wyraźnie:
Czy warto przesiadać się z Nokii 6303 na E52?

Podałeś dwa modele telefonów, 6303 - który teraz masz oraz e52, który chcesz mieć.

I pytasz dalej:

Pytanie dotyczy tego, czy nie okaże się, że E52 ma gorszą czułość,

Gorszą czułość od czego? Canona? Zenitha? Czy wymienionej wyżej 6303, z którą od początku ją porównujesz?

częściej się zawiesza i krócej działa między ładowaniami,

Częściej i krócej od czego? Akumulatora samochodowego czy komputera z win98? Nie. Każdy czytający ma na uwadze, wspomnianą wcześniej 6303.

a obudowa jest słaba w porównaniu z 6303 - ?

Tu też nie chodzi o 6303? Możesz nam zatem wyjaśnić, do czego mieliśmy przyrównać owe:

"gorszą czułość, częściej się zawiesza, krócej działa między ładowaniami" jeśnie nie do wspomnianej 6303, żeby odpowiedzieć wiarygodnie?

Data: 2014-03-06 10:14:34
Autor: Poldek
Nokia E52 - czy warto?
Użytkownik "Poldek"  napisaÅ‚:

Napisałeś wyraźnie:
[...]

Oj, chłopie masz w życiu problemy...

Data: 2014-03-06 18:37:59
Autor: Tomek
Nokia E52 - czy warto?
Użytkownik "Poldek"  napisaÅ‚:

Oj, chłopie masz w życiu problemy...

Naucz się zadawać pytania, bez wskazywania jaki telefon obecnie posiadasz, najpierw wprowadzasz w błąd, później kłamiesz, a na koniec udajesz idiotę. W sumie ... udawać zbytnio nie musisz.

Data: 2014-08-18 16:47:48
Autor: Poldek
Nokia E52 - czy warto?
Tomek wrote:
Użytkownik "Poldek"  napisaÅ‚:

[...]

Dzięki za pomoc.

Data: 2014-03-04 21:25:50
Autor: Przyjazny
Nokia E52 - czy warto?
On 2014-03-04 09:43, Poldek <noczelny@gazeta.pl> wrote:

Czy warto przesiadaæ siê z Nokii 6303 na E52?

Pytanie dotyczy tego, czy nie oka¿e siê, ¿e E52 ma gorsz± czu³o¶æ, czê¶ciej siê zawiesza i krócej dzia³a miêdzy ³adowaniami, a obudowa jest s³aba w porównaniu z 6303 - ?

Jest w³a¶nie tak jak piszesz, przynajmniej je¶li chodzi o zawieszanie i
jako¶æ obudowy. Co do pozosta³ych elementów nie wypowiadam siê, bo
sprawno¶æ baterii jest na dobrym poziomie i na czu³o¶æ te¿ nie narzekam,
a ju¿ nie pamiêtam czy i jak du¿a by³a ró¿nica w 6303.

Wiêc przede wszystkim - czy E52 to stabilny telefon, który siê nie zawiesza i dobrze ³apie zasiêg w warunkach nieco gorszych ni¿ bdb.?

Zno¶nie, ale jak nie potrzebujesz koniecznie dodatkowych funkcji to nie
zmieniaj, bo jest zauwa¿alnie gorszy od poprzedniego modelu. Zw³aszcza
zawiszanie siê jest czym¶, na co mo¿na siê naci±æ.

Nokia E52 - czy warto?