Nokia E52 - dlugie oczekiwanie na sygnał GPS

Data: 2010-07-02 16:41:49
Autor: Kotlet mielony
Nokia E52 - dlugie oczekiwanie na sygnał GPS

Użytkownik "Amir" <didotom@SPAMgazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0ko24$jkb$1inews.gazeta.pl...
sprwa dot nokia e52

Mam juz wgrany firmware 034.001
Niestety wciąż dosyć długo do kilku min trwa wyszukiwanie
sygnału GPS
kiedy na Noki żony  5800 zajmuje to dosłownie kilka sekund

czasami w miejsce musze znaleźć ulicę na szybko i
z nokia e52 to jest niemożliwe bo jak 10min ma szukac mi
sygnału, to szybciej zapytam kogos

na obu nawigacjach to samo
garmin i naviagacja noki-a maps

czy to normalne w E52?

nie wiem czy w nokia e52 to normalne, ale wiem natomiast ze  wprzypadku lg gt 540 odbywa sie to q memu zdumieniu błyskawicznie, wczesniej
korzystalem z nokia e51 + moduł gps BT

--
http://programdofakturowania.info.pl/ - rewelacja !
Faktury,rachunki,paragony,księga itd.- TYLKO 29,99 !

Nokia E52 - dlugie oczekiwanie na sygnał GPS