Nokia E52 i Igua Essence BHS-316 - problem

Data: 2010-05-31 15:30:48
Autor: Ramonoth
Nokia E52 i Igua Essence BHS-316 - problem
Posiadam ten telefon i ową słuchawkę. Używałem jej wcześniej z SE k700i i nie było problemów. Niestety nie mogę połączyć jej z Nokią. Posiałem gdzieś instrukcję do słuchawki, ale to przecież chyba nie jest filozofia - telefon ma włączony Bluetooth, ale włączenie słuchawki nie wywołuje żadnej reakcji. Czy trzeba zrobić coś szczególnego, czy może ta słuchawka z tym fonem nie pobangla?

Z góry dzięki,
Ram

Data: 2010-06-01 01:25:56
Autor: Jakub Danecki
Ramonoth wrote:
ale to przecież chyba nie jest
filozofia - telefon ma włączony Bluetooth, ale włączenie słuchawki nie
wywołuje żadnej reakcji. Czy trzeba zrobić coś szczególnego, czy może
ta słuchawka z tym fonem nie pobangla?

Trzeba słuchawkę włączyć do trybu "parowania"/łączenia. Większość
słuchawek przełącza się do niego nie puszczając przycisku włącznika przez
dodatkowe 5-10 sekund podczas włączania. Kilka procent ma jednak inne
wynalazki (włączanie z dodatkowym innym przyciskiem, naciskanie dwóch
przycisków po włączeniu itd.)

Jakub

Data: 2010-06-02 23:42:08
Autor: Ramonoth
Jakub Danecki pisze:

[...]

Odszukałem w końcu instrukcję :) Okazało się, że trzeba jednocześnie wcisnąć przycisk zwiększający głośność rozmowy i zmniejszający głośność rozmowy.

Nokia E52 i Igua Essence BHS-316 - problem