Nokia E52 i MTP Media Player

Data: 2009-10-23 22:49:00
Autor: A
Nokia E52 i MTP Media Player
Witam.

Kupiłem Nokię E52 i jak ją podpinam do kompa to telefon zamiast się pojawić jako podłączony w tyrybie PC Suite wyskakuje mi MTP Media Player.
Jak to dziadostwo wywalić?

Data: 2009-10-24 20:20:57
Autor: Krzysiek Z.
Nokia E52 i MTP Media Player

Użytkownik "A" <bdfaypxma@jadamspam.pl> napisał w wiadomości news:hbt24c$t3t$1news.vectranet.pl...
Witam.

Kupiłem Nokię E52 i jak ją podpinam do kompa to telefon zamiast się pojawić jako podłączony w tyrybie PC Suite wyskakuje mi MTP Media Player.
Jak to dziadostwo wywalić?

dołączam się do pytania, bo też mnie to wku.... w N97

Data: 2009-10-24 21:52:16
Autor: A
Nokia E52 i MTP Media Player
I jeszcze jedno.
Co kilnkanaście minut telefon szuka połączenia z siecią.
Wyłączyłem synchronizację poczty i nadal to występuje.
Co wezmę telefon do ręki to wyświetla mi wybierz połączenie.
Strasznie to wkurzające!

Nokia E52 i MTP Media Player