Nokia E52 jak udostępnic pliki w sieci?

Data: 2011-03-31 13:39:33
Autor: Amir
Nokia E52 jak udostępnic pliki w sieci?
Czyktoś wie może jak wykonać coś takiego
http://www.youtube.com/watch?v=c3eSuBmR3NQ

LCD mam podobny model samsunga, nawet wyższy
tylko jak ten rusek to zrobił?

jak tak patrzę na podobny filmik
http://www.youtube.com/watch?v=3biDx08Z4dc
na noki n82 to nie mam takich ikon w menu mojej e52

pozdrawiam
AT

Data: 2011-03-31 13:52:35
Autor: Waldek Godel

http://lmgtfy.com/?q=nokia+e52+dlna&l=1

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

Data: 2011-03-31 14:54:13
Autor: Amir
Nokia E52 jak udostępnic pliki w sieci?

http://lmgtfy.com/?q=nokia+e52+dlna&l=1

--

jak zwykle glupio
odpowiadasz,

tak się składa, ze szukałem o DLNA na temat nokia e52 zanim zadałem pytanie
niestety nie ma nic, chyba ze ty taki dobry jestes i znajdziesz?

jakos ten ruski to zrobił, stąd pytanie moję się pojawiło na grupie

Data: 2011-03-31 14:00:06
Autor: Waldek Godel
Nokia E52 jak udostępnic pliki w sieci?
Dnia Thu, 31 Mar 2011 14:54:13 +0200, Amir napisał(a):

jak zwykle glupio
odpowiadasz,

http://pl.wiktionary.org/wiki/mądrej_głowie_dość_dwie_słowie

jakos ten ruski to zrobił, stąd pytanie moję się pojawiło na grupie

włączył DLNA w telefonie i telewizorze, wybrał w telefonie telewizor (co
widać na ekranie telefonu) i po kolei wybierał zdjęcia.  --
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2011-03-31 15:11:27
Autor: Amir
Nokia E52 jak udostępnic pliki w sieci?

włączył DLNA w telefonie i telewizorze, wybrał w telefonie telewizor (co
widać na ekranie telefonu) i po kolei wybierał zdjęcia.

jak włączył? która opcja to włączenie DLNA w noki e52, bo w instrukcji nie mogę znaleźć jak i w
samym menu.
A google nic na ten temat niestety nie mówi, jedynie co wyczytałem
ze nie ma E52 DLNA jak i drugi telefon jaki posiadam nk5800 tez nie posiada DNLA

Data: 2011-03-31 21:10:01
Autor: Rabbit McCroolick

Użytkownik "Amir" <SPAMdidotomSPAM@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:in1ui0$rai$1inews.gazeta.pl...

[...]

A może TV ma moduł WiFi?

Data: 2011-03-31 21:17:56
Autor: Amir
Nokia E52 jak udostępnic pliki w sieci?
> A może TV ma moduł WiFi?

ma modul WiFi ma tez podłączenie ethernet i przez ethernet
jest wpięty do sieci LAN z statycznym IP.
no ale jakie to ma znaczenie czy przez wifi czy przez lan

kwestia jak na noki udostepnic?

czy ktos wie jak ten ruski mogl to zrobic?

Data: 2011-04-01 09:52:20
Autor: !sp

Użytkownik "Amir" <SPAMdidotomSPAM@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:in2k16$88a$1inews.gazeta.pl...
czy ktos wie jak ten ruski mogl to zrobic?

Aplikacje->Media domowe ?

Data: 2011-04-01 10:42:45
Autor: Amir
Nokia E52 jak udostępnic pliki w sieci?

Aplikacje->Media domowe ?
dzięki serdecznie, chyba tego szukałem
dziś sprawdzę

pozdrawiam
AT

Data: 2011-04-01 11:32:39
Autor: !sp

Użytkownik "Amir" <SPAMdidotomSPAM@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:in4366$gle$1inews.gazeta.pl...

Aplikacje->Media domowe ?
dzięki serdecznie, chyba tego szukałem
dziś sprawdzę

Ja też:-)
Mam od paru dni E52 i dopiero się uczę jej zalet i wad..
Może ktoś wie jak nią fotografować z bliska , tak by kartka maszynopisu A5 była czytelna?
Aparat fotograficzny i odtwarzacz muzyki w niej wydają się być wyjątkowo marne.
Może ktoś wie jak zrobić zahasłowane zapiski, np. numerów PIN kart bankowych?

Data: 2011-04-01 13:57:00
Autor: ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)
W dniu 2011-04-01 11:32, !sp pisze:

Może ktoś wie jak zrobić zahasłowane zapiski, np. numerów PIN kart
bankowych?

http://store.ovi.com/search?q=safe

Polecam Handy Safe. Kiedyś cena była paskarska, teraz jakby duużo lepiej. Można synchronizować z komputerem, ale to jest płatne ekstra.

Obiecująco wygląda
http://store.ovi.com/content/2464?clickSource=search
(tez ma moduł desktop).

Porty na prawie wszystko ma Keepass (używałem portu na droida, co w połączeniu z dropboxem było całkiem funkcjonalne. Nie wiem, czy jest port na S60, jeśli nie, na pewno jest na javę.

ALex

Data: 2011-04-01 15:07:01
Autor: Piotr M
Dnia 01-04-2011 o 11:32:39 !sp <sp@am.er> napisał(a):

Mam od paru dni E52 i dopiero się uczę jej zalet i wad..
Może ktoś wie jak nią fotografować z bliska , tak by kartka maszynopisu  A5 była czytelna?

To już znasz jedną wadę ;P

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?