Nokia E52 własny numer

Data: 2015-08-12 16:56:41
Autor: Pszemol
Nokia E52 własny numer
Zapomniałem numer telefonu przypisany do SIMa... Jest on w działającym w
roamingu telefonie E52... Jak pokazac na ekranie własny numer telefonu?

Data: 2015-08-12 18:00:45
Autor: Budzik
Nokia E52 w³asny numer
U¿ytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

Zapomnia³em numer telefonu przypisany do SIMa... Jest on w dzia³aj±cym w
roamingu telefonie E52... Jak pokazac na ekranie w³asny numer telefonu?

A nie mozesz zadzwoniæ na drug± komórke?

Data: 2015-08-12 18:05:37
Autor: Pszemol
Nokia E52 własny numer
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

Zapomniałem numer telefonu przypisany do SIMa... Jest on w działającym w
roamingu telefonie E52... Jak pokazac na ekranie własny numer telefonu?

A nie mozesz zadzwonić na drugą komórke?

Probowałem tego, ale połączenie nie wychodzi, niestety...

Chyba za mało impulsów zostało na tym prepaidzie aby wykonać połączenie w
roamingu.

Data: 2015-08-12 20:01:00
Autor: Budzik
Nokia E52 w³asny numer
[...]

Probowa³em tego, ale po³±czenie nie wychodzi, niestety...

Chyba za ma³o impulsów zosta³o na tym prepaidzie aby wykonaæ
po³±czenie w roamingu.

A sms?

Data: 2015-08-12 20:05:26
Autor: Pszemol
Nokia E52 własny numer
[...]

SMS się wysłał... dzięki.

I co najśmieszniejsze, odebrałem go w swym amerykańskim telefonie, pokazał
siÄ™ od znanego kontaktu o wymownej nazwie "Orange w Nokia E52" :-)))

Jaja jak arbuzy, skleroza nie boli....

Data: 2015-08-13 01:14:23
Autor: Marek
Nokia E52 własny numer
On Wed, 12 Aug 2015 20:05:26 +0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
SMS się wysłał... dzięki.

To już w Ameryce można odbierać smsy z Polski? Wszystkie sieci w USA akceptują?

--
Marek

Data: 2015-08-12 18:17:10
Autor: Pszemol
Nokia E52 własny numer
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.4102491129499286596news.neostrada.pl...
On Wed, 12 Aug 2015 20:05:26 +0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
SMS się wysłał... dzięki.

To już w Ameryce można odbierać smsy z Polski?
Wszystkie sieci w USA akceptujÄ…?

Nie śledzisz uważnie wątka w którym bierzesz udział :-D
Przecież z Ameryki tego SMSa wysyłałem ;-)
I dodatkowo roaming pomarańczowego SIMa był z tego
samego AT&T w którym mam komórkę amerykańską,
bo oczywiście T-Mobile ledwie co łapie zasięg w budynkach...

Data: 2015-08-13 09:54:05
Autor: Marek
Nokia E52 własny numer
On Wed, 12 Aug 2015 18:17:10 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Nie śledzisz uważnie wątka w którym bierzesz udział :-D

To nie jest odp. na moje pytanie. Można czy nie?

--
Marek

Data: 2015-08-13 07:18:17
Autor: Pszemol
Nokia E52 własny numer
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.6171895988549183990news.neostrada.pl...
On Wed, 12 Aug 2015 18:17:10 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Nie śledzisz uważnie wątka w którym bierzesz udział :-D

To nie jest odp. na moje pytanie. Można czy nie?

A kiedykolwiek nie można było odbierać?

Data: 2015-08-14 08:47:11
Autor: Marek
Nokia E52 własny numer
On Thu, 13 Aug 2015 07:18:17 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
A kiedykolwiek nie można było odbierać?

Oczywiście, nawet między ichnimi opetatorami nie można było. O płaceniu za smsy przychodzące nie wspomnę.

--
Marek

Data: 2015-08-14 15:08:29
Autor: Pszemol
Nokia E52 własny numer
Marek <fake@fakeemail.com> wrote:
On Thu, 13 Aug 2015 07:18:17 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
A kiedykolwiek nie można było odbierać?

Oczywiście, nawet między ichnimi opetatorami nie można było.

Kiedy to było?
O płaceniu za smsy przychodzące nie wspomnę.

Po prostu inny model biznesowy - oba mają zalety i wady. Jednakowo płaciło
się również za rozmowy przychodzące.

Data: 2015-08-17 14:25:15
Autor: organization of detecting morons
usrael'ska PRUKWA z pizda w poprzek najebala kretynizmow:
(ostra cenzura) pest, dreck, szambo

-- - >>> http://tinyurl.com/qz5dxny !!!

Data: 2015-08-17 12:23:57
Autor: Pszemol
Myślałes już aby porozmawiać o tym z jakimś psychologiem?

Data: 2015-08-18 13:35:22
Autor: organization of detecting morons
usrael'ska PRUKWA ze szczykago; z pizda w poprzek, zbiegla z neoPRL'u;
ponownie najebala stek kretynizmow; zamulajac internet serem z pochwy:
(ostra cenzura) pest, guarrada, dreck, szambo

-- - >>> http://tinyurl.com/qz5dxny !!!

Data: 2015-08-13 06:00:57
Autor: Budzik
Nokia E52 w³asny numer
[...]

SMS siê wys³a³... dziêki.

strzela³em - ciesze sie ze sie uda³o.
Kojarzy mi sie ze kiedys numer telefonu by³ tez na karcie sim ale nie mam pojecia czy to by³a norma czy przypadek. A moze nie by³o... :)

Data: 2015-08-13 18:46:28
Autor: ALEX Alpha MR
Nokia E52 własny numer
W dniu 2015-08-13 o 8:00, Budzik pisze:

[...]

strzelałem - ciesze sie ze sie udało.
Kojarzy mi sie ze kiedys numer telefonu był tez na karcie sim ale nie mam
pojecia czy to była norma czy przypadek. A moze nie było... :)

Było i niekiedy nadal jest. To zależy od opa. Choć taka informcja to taczej na "full size" SIM będzie.
ATSD nju umieszcza na kartach zajefajny wierszyk: RAM PAM PAM! RAM PAM PIM! TO JEST TWOJA KARTA SIM!". Normalnie sznurówki w kaloszach się same rozwiązują :-)

--
ALEX Alpha MR
Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2015-08-12 19:35:56
Autor: J.F.
Nokia E52 własny numer
Dnia Wed, 12 Aug 2015 16:56:41 +0000 (UTC), Pszemol napisa³(a):
Zapomnia³em numer telefonu przypisany do SIMa... Jest on w dzia³aj±cym w
roamingu telefonie E52... Jak pokazac na ekranie w³asny numer telefonu?

Zadzwonic do znajomego na komorke :-)

w Play: *121# W Orange zadzwoniæ pod numer *555, a nastêpnie wybraæ opcjê 2. W T-mobile *100# W Plusie *132#a Zdaje sie, ze telefon nic nie wie, jaki jest numer.

J.

Data: 2015-08-12 17:54:33
Autor: Pszemol
Nokia E52 własny numer
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Dnia Wed, 12 Aug 2015 16:56:41 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
Zapomniałem numer telefonu przypisany do SIMa... Jest on w działającym w
roamingu telefonie E52... Jak pokazac na ekranie własny numer telefonu?

Zadzwonic do znajomego na komorke :-)

w Play: *121# W Orange zadzwonić pod numer *555, a następnie wybrać opcję 2. W T-mobile *100# W Plusie *132#a Zdaje sie, ze telefon nic nie wie, jaki jest numer.

Telefon siedzi aktualnie ze mnÄ… w strefie numeracyjnej +1 a SIM jest polski
ze strefy +48, wolałbym uniknąć dzwonienia do sieci...

Chyba że *555 jest bezpłatne zza granicy, ale znając Orange to pewnie nie
jest :-)

p.s w googlach podpowiadaja ze należy wejśc do kontaktow, potem SIM i tam
miał być gdzieś własny numer, ale w mojej E52 tego nie widzę.

Data: 2015-08-12 20:18:17
Autor: J.F.
Nokia E52 w³asny numer
Dnia Wed, 12 Aug 2015 17:54:33 +0000 (UTC), Pszemol napisa³(a):
[...]

Telefon siedzi aktualnie ze mn± w strefie numeracyjnej +1 a SIM jest polski
ze strefy +48, wola³bym unikn±æ dzwonienia do sieci...

No to zadzwonic do siebie, Apple chyba wie co to jest CLI, i pozwala
nie odebrac polaczenia ?

p.s w googlach podpowiadaja ze nale¿y wej¶c do kontaktow, potem SIM i tam
mia³ byæ gdzie¶ w³asny numer, ale w mojej E52 tego nie widzê.

Ktorys operator tak mial.

J.

Data: 2015-08-12 18:52:09
Autor: Pszemol
Nokia E52 własny numer
Dnia Wed, 12 Aug 2015 17:54:33 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
[...]

Pisalem obok ze to niestety nie dziala... Chyba za mało zostało impulsów...

p.s w googlach podpowiadaja ze należy wejśc do kontaktow, potem SIM i tam
miał być gdzieś własny numer, ale w mojej E52 tego nie widzę.

Ktorys operator tak mial.

iPhone używa własnego numeru przy iMessage i nie wiem czy sam sobie numer
wyczaja z sieci czy się tam go wpisuje z ręki, więc jest potem pod ręką w
aplikacji •Telefon• w zakładce Kontakty, wystarczy nieco odsłonić listę
pociągając ją w dół aby się pojawiło coś powyżej pierwszego adresu z nazwą
na literkÄ™ A.

Data: 2015-08-13 09:22:06
Autor: P03
Nokia E52 własny numer
Zapomniałem numer telefonu przypisany do SIMa... Jest on w działającym w
roamingu telefonie E52... Jak pokazac na ekranie własny numer telefonu?

Moja rada nie pomoże Ci od razu, ale jest na przyszłość.
Polecam skanowanie / robienie zdjęć ważnym dokumentom
do kórych również zaliczam karty SIM.
Zawsze może być potrzebny PIN / PUK a Ty masz go w archiwum / backupie.
http://www.anony.ws/image/DTHc

--
P03

Data: 2015-08-13 07:19:37
Autor: Pszemol
Nokia E52 własny numer
"P03" <paskuda@bandits.invalid.org> wrote in message news:mqhgft$pq5$1dont-email.me...
[...]

Jest to jakiś pomysł... z tym że zauważ, że ja miałem już
ten numer w swojej książce adresowej w iPhone4 pod
wymowną nazwą Orange Nokia e52 a i tak nie pomogło :-)))

Data: 2015-09-04 14:13:15
Autor: organization of detecting morons
usrael'ska hunzwota pszemol ze zjelczala bryndza w pochwie

Data: 2015-08-13 10:41:43
Autor: Chris
Nokia E52 własny numer
W dniu 2015-08-12 o 18:56, Pszemol pisze:
Zapomniałem numer telefonu przypisany do SIMa... Jest on w działającym w
roamingu telefonie E52... Jak pokazac na ekranie własny numer telefonu?

Wyjąć kartÄ™ SIM  i na 99% jest tam zapisany numer telefonu/karty.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-08-13 15:32:41
Autor: Chris
Nokia E52 własny numer
W dniu 2015-08-13 o 14:19, Pszemol pisze:
[...]

Lipa, ma 4 karty w ręku i wszystkie mają zapisany numer ale to nie abonamentówki więc pewnie dla tego.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-08-13 14:14:11
Autor: masti
Nokia E52 w³asny numer
Chris wrote:

[...]

Wyj±æ kartê SIM  i na 99% jest tam zapisany numer telefonu/karty.

Nie ma.

Lipa, ma 4 karty w rêku i wszystkie maj± zapisany numer ale to nie abonamentówki wiêc pewnie dla tego.

generalnie teraz karty czê¶ciej maj± ni¿ nie maj±.
Ale trudno mieæ numer na SIMie który le¿y czysty.
U mnie jest tak, z epracownik pobiera kartê SIM i przekazuje do
operatora jej numer a on w³±cza na tym SIMie w³a¶ciwy numer.
Wiêc nie da siê mieæ go nadrukowanego

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lêk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówiê. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-08-13 18:12:19
Autor: Chris
Nokia E52 w³asny numer
W dniu 2015-08-13 o 16:14, masti pisze:
Chris wrote:

> [...]

> A nie mozesz zadzwoniæ na drug± komórke?

"Chyba za ma³o impulsów zosta³o na tym prepaidzie aby wykonaæ po³±czenie w roamingu."

wychodzi ¿e to prepoid wiêc by³a du¿a szansa na numer na karcie.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawd¼ VIN, wyposa¿enie, przebieg, historiê pojazdu.

Data: 2015-08-13 17:41:47
Autor: Pszemol
Nokia E52 w³asny numer
"Chris" <xxx@xxx.com> wrote in message news:55CCC1E3.1040105xxx.com...
wychodzi ¿e to prepoid wiêc by³a du¿a szansa na numer na karcie.

Prepaid z Orange i to w miarê nowy, z zesz³ego roku z LTE.
I nie ma numeru telefonu - jest w pierony innych cyferek.

Data: 2015-08-14 09:55:32
Autor: Chris
Nokia E52 w³asny numer
W dniu 2015-08-14 o 00:41, Pszemol pisze:
[...]

A na pewno to nie telefon :) oni czêsto podaj± numer po 2-3 cyfry w poziomie i dalej w pionie reszta.

Data: 2015-08-14 15:08:28
Autor: Pszemol
Nokia E52 własny numer
Chris <actchris@gazeta.pl> wrote:
W dniu 2015-08-14 o 00:41, Pszemol pisze:
"Chris" <xxx@xxx.com> wrote in message news:55CCC1E3.1040105xxx.com...
wychodzi że to prepoid więc była duża szansa na numer na karcie.

Prepaid z Orange i to w miarę nowy, z zeszłego roku z LTE.
I nie ma numeru telefonu - jest w pierony innych cyferek.

A na pewno to nie telefon :) oni często podają numer po 2-3 cyfry w
poziomie i dalej w pionie reszta.

I naprawdę sądzisz że ułożenie cyferek w pionie może kogoś aż tak zmylić,
że nie rozpozna numeru telefonu zaczynającego się od 511 lub od 48511? :-)

Data: 2015-08-17 14:25:12
Autor: organization of detecting morons

Data: 2015-08-17 14:25:06
Autor: organization of detecting morons

Data: 2015-08-13 15:41:34
Autor: Chris
Nokia E52 własny numer
W dniu 2015-08-12 o 18:56, Pszemol pisze:
Zapomniałem numer telefonu przypisany do SIMa... Jest on w działającym w
roamingu telefonie E52... Jak pokazac na ekranie własny numer telefonu?

Żeby sprawdzić swój numer telefonu w Play, wystarczy wpisać kod: *121# a następnie zatwierdzić zieloną słuchawką bądź "puknąć" na wyślij czy jakoś podobnie. W komunikacie zwrotnym za darmo dostaniemy informację o tym, jaki jest nasz numer telefonu.

W Orange potrzeba już więcej czynności, aby sprawdzić swój numer. Trzeba zadzwonić pod numer *555, a następnie wybrać opcję 2. Usługa jest tak samo jak w przypadku Play - bezpłatna.

W T-mobile również wystarczy wpisać 'magiczny' kod *100# i również w odpowiedzi ukaże się nam nasz numer telefonu. Za tą czynność również nic nie płacimy.

W Plusie żeby sprawdzić swój numer telefonu wystarczy wpisać kod *132#a także wyświetli nam się nasz numer telefonu nie ponosząc za to kosztów.

Jeżeli posiadamy operatora Virgin Mobile - żeby sprawdzić swój numer wystarczy wpisać kod taki sam jak dla sieci Play.

Sprawdziłem właśnie na Virgin/Play i działa

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-08-13 16:47:52
Autor: Pszemol
Nokia E52 własny numer
[...]

podobnie. W komunikacie zwrotnym za darmo dostaniemy informacjÄ™ o tym,
[...]

Sprawdzałeś którąś z tych usług będąc w roamingu za granicą Polski? Bo to właśnie ten roaming i niemożność wykonania "dzwona" na inną komórkę
była początkiem moich zmagań... :-)