Nokia E52 własny numer

Data: 2015-08-13 09:22:06
Autor: P03
Nokia E52 własny numer
Zapomniałem numer telefonu przypisany do SIMa... Jest on w działającym w
roamingu telefonie E52... Jak pokazac na ekranie własny numer telefonu?

Moja rada nie pomoże Ci od razu, ale jest na przyszłość.
Polecam skanowanie / robienie zdjęć ważnym dokumentom
do kórych również zaliczam karty SIM.
Zawsze może być potrzebny PIN / PUK a Ty masz go w archiwum / backupie.
http://www.anony.ws/image/DTHc

--
P03

Data: 2015-08-13 07:19:37
Autor: Pszemol
Nokia E52 własny numer
"P03" <paskuda@bandits.invalid.org> wrote in message news:mqhgft$pq5$1dont-email.me...
[...]

Jest to jakiś pomysł... z tym że zauważ, że ja miałem już
ten numer w swojej książce adresowej w iPhone4 pod
wymowną nazwą Orange Nokia e52 a i tak nie pomogło :-)))

Data: 2015-09-04 14:13:15
Autor: organization of detecting morons
usrael'ska hunzwota pszemol ze zjelczala bryndza w pochwie
usrael'ska PRUKWA z pizda w poprzek najebala kretynizmow:
(ostra cenzura) pest, dreck, szambo

-- - >>> http://tinyurl.com/qz5dxny !!!

Nokia E52 własny numer