Nokia E52 własny numer

Data: 2015-08-13 10:41:43
Autor: Chris
Nokia E52 własny numer
W dniu 2015-08-12 o 18:56, Pszemol pisze:
Zapomniałem numer telefonu przypisany do SIMa... Jest on w działającym w
roamingu telefonie E52... Jak pokazac na ekranie własny numer telefonu?

Wyjąć kartÄ™ SIM  i na 99% jest tam zapisany numer telefonu/karty.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ pojazdu.

Data: 2015-08-13 15:32:41
Autor: Chris
Nokia E52 własny numer
W dniu 2015-08-13 o 14:19, Pszemol pisze:
[...]

Lipa, ma 4 karty w ręku i wszystkie mają zapisany numer ale to nie abonamentówki więc pewnie dla tego.

Data: 2015-08-13 14:14:11
Autor: masti
Nokia E52 własny numer
Chris wrote:

W dniu 2015-08-13 o 14:19, Pszemol pisze:
"Chris" <actchris@gazeta.pl> wrote in message
W dniu 2015-08-12 o 18:56, Pszemol pisze:
Zapomniałem numer telefonu przypisany do SIMa... Jest on w działaj±cym w
roamingu telefonie E52... Jak pokazac na ekranie własny numer telefonu?

Wyj±ć kartę SIM  i na 99% jest tam zapisany numer telefonu/karty.

Nie ma.

Lipa, ma 4 karty w ręku i wszystkie maj± zapisany numer ale to nie abonamentówki więc pewnie dla tego.

generalnie teraz karty czę¶ciej maj± niż nie maj±.
Ale trudno mieć numer na SIMie który leży czysty.
U mnie jest tak, z epracownik pobiera kartę SIM i przekazuje do
operatora jej numer a on wł±cza na tym SIMie wła¶ciwy numer.
Więc nie da się mieć go nadrukowanego

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-08-13 18:12:19
Autor: Chris
Nokia E52 własny numer

Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

> A nie mozesz zadzwonić na drug± komórke?

"Chyba za mało impulsów zostało na tym prepaidzie aby wykonać poł±czenie w roamingu."

wychodzi że to prepoid więc była duża szansa na numer na karcie.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

Data: 2015-08-13 17:41:47
Autor: Pszemol
Nokia E52 własny numer
"Chris" <xxx@xxx.com> wrote in message news:55CCC1E3.1040105xxx.com...
wychodzi że to prepoid więc była duża szansa na numer na karcie.

Prepaid z Orange i to w miarę nowy, z zeszłego roku z LTE.
I nie ma numeru telefonu - jest w pierony innych cyferek.

Data: 2015-08-14 09:55:32
Autor: Chris
Nokia E52 własny numer
W dniu 2015-08-14 o 00:41, Pszemol pisze:
[...]

A na pewno to nie telefon :) oni często podaj± numer po 2-3 cyfry w poziomie i dalej w pionie reszta.

Data: 2015-08-14 15:08:28
Autor: Pszemol
Nokia E52 własny numer
[...]

A na pewno to nie telefon :) oni często podają numer po 2-3 cyfry w
poziomie i dalej w pionie reszta.

I naprawdę sądzisz że ułożenie cyferek w pionie może kogoś aż tak zmylić,
ĹĽe nie rozpozna numeru telefonu zaczynajÄ…cego siÄ™ od 511 lub od 48511? :-)

Data: 2015-08-17 14:25:12
Autor: organization of detecting morons
usrael'ska PRUKWA z pizda w poprzek najebala kretynizmow:
(ostra cenzura) pest, dreck, szambo

-- - >>> http://tinyurl.com/qz5dxny !!!

Data: 2015-08-17 14:25:06
Autor: organization of detecting morons