Nokia E55 - dobra?

Data: 2009-09-28 19:41:53
Autor: Krabik
Nokia E55 - dobra?
Czy Nokia E55 bedzie dobrym wyborem? Aktualnie uzytkuje E51, to co mnie denerwuje: to slabe wibracje, czasami lubi sie przywiesic na moment jak szybko rozlacze osobe ktora dzwonila akurat do mnie; denerwuja tez slaba jakosc polaczen - kiepsko slychac rozmowcow, a oni mnie tez srednio.
Po za tym E55 ma klawiaturke pseudo qwerty, nigdy wczesniej taka sie nie bawilem, ale umiem pisac bezwzrokowo na klawiaturze kompa wiec mysle ze szybko bym zalapal. Jak to jest z tymi klawiszami, idzie sie szybko przestwic czy katorga?

Data: 2009-09-29 11:15:09
Autor: PWK
Nokia E55 - dobra?

http://www.nokia-e52.pl/

Data: 2009-09-29 11:48:39
Autor: Krabik
Nokia E55 - dobra?
http://www.nokia-e52.pl/

Z braku odpowiedzi znalazlem te strone, poczytalem recencje i opinie, i chyba podziekuje, a szkoda...

Data: 2009-09-29 13:18:40
Autor: PWK
Nokia E55 - dobra?
Użytkownik "Krabik" <bezimienny@z.neta.pl> napisał w wiadomości news:h9sl5p$jgk$1inews.gazeta.pl...
http://www.nokia-e52.pl/

Z braku odpowiedzi znalazlem te strone, poczytalem recencje i opinie, i chyba podziekuje, a szkoda...

Wiecej nie napisałem, bo pewnie nic dobrego bym nie napisał. Ja mam E52 (piszą, że E55 to w zasadze podobna konstrukcja) i nie ukrywam, że E51 to przy niej na prawdę dobry telefon.
Podstawowe wady E52: kiepska obudowa (nie jak w serii E, ale jak w telach za 299 PLN), fatalne (nieprzewidywalne) oprogramowanie, wiele błędów, częste restarty. Problemy z zasięgiem w miejscach gdzie sygnal nie jest max (antena jest na spodzie urządzenia). Aparat kiepski, w zasadzie nie nadaje się do fotografowania dokumentów, co czasem w biznesie się przydaje.
Zalety bateria i obsługa HSPA. Szybki procesor.
Ja bym się jeszcze powstrzymał z zakupem i poczekał na kolejną wersję oprogramowania
--
PWK

Nokia E55 - dobra?