Nokia E63 i problem z LD-4W

Data: 2009-11-21 21:36:02
Autor: Jan Drawski
Nokia E63 i problem z LD-4W
Mam problem z modułem GPS Nokia LD-4W. Otóż po włączeniu modułu udaje mi się go wykryć i powiązać z telefonem (Nokia E63) przez Bluetooth. Po uruchomieniu NokiaMaps aplikacja nie komunikuje się z modułem - nie może odczytać pozycji z GPS. Z tego co wiem, należy to zainicjować z poziomu aplikacji - tylko jak to zrobić? Przeszukałem pomoc dostępną w aplikacji, stronę Nokii - i nic... Albo jestem ślepy, albo odporny na wiedzę...
Z góry dzięki za pomoc

Jak nikt Ci tutaj nie pomoze to polecam:
http://www.ipmart-forum.pl/
http://forum.symbianos.pl/

Jan Drawski

Nokia E63 i problem z LD-4W