Nokia E65 Orange Simlock

Data: 2010-12-22 01:43:17
Autor: Maciek
Nokia E65 Orange Simlock
Witajcie,

Proszę o informację jaka jest rozs±dna cena za zdjęcie Simlocka z
telefonu Nokia E65. Telefon w Orange. Interesowałaby mnie taka
operacja na terenie Gdańska i nie chciałbym przepłacić.

--
Pozdrawiam.
Maciek

Data: 2010-12-22 02:01:38
Autor: Maciek
Nokia E65 Orange Simlock
Jeszcze jakby kto¶ mógł polecić miejsce to by było super. Chodzi
oczywi¶cie o kogo¶ poważnego a nie jakiego¶ ziomka, który zna pana
Mietka, który zrobi to na za xxx dni.

--
Pozdrawiam.
Maciek

Data: 2010-12-22 03:01:37
Autor: animka
Nokia E65 Orange Simlock
W dniu 2010-12-22 02:01, Maciek pisze:
Jeszcze jakby ktoś mógł polecić miejsce to by było super. Chodzi
oczywiście o kogoś poważnego a nie jakiegoś ziomka, który zna pana
Mietka, ktĂłry zrobi to na za xxx dni.

Tu na tej grupie uĹĽytkownicy sami sobie simlocki usuwajÄ….
Możesz poszukać jakiegos forum od swojego telefonu to Ci podpowiedzą jak to się robi, a może będziesz mógł od razu przeczytać instrukcję.

--
animka

Data: 2010-12-22 10:40:39
Autor: Tomek
Nokia E65 Orange Simlock

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisało:

Tu na tej grupie uĹĽytkownicy sami sobie simlocki usuwajÄ….

Możesz poszukać jakiegos forum od swojego telefonu to Ci podpowiedzą jak to się robi, a może będziesz mógł od razu przeczytać instrukcję.

No i przeczyta intrukcję jak założyć buty, zamknąć drzwi, wyjść na dwór, iść do najbliższego serwisu/komisu GSM, poprosić o zdjęcie simlocka i zapłacić 15 - 30 pln. Rzeczywiście, bardzo pomocna instrukcja.

Data: 2010-12-22 09:58:05
Autor: Waldek Godel
Nokia E65 Orange Simlock
Dnia Wed, 22 Dec 2010 10:40:39 +0100, Tomek napisał(a):

No oczywi¶cie, szczególnie z takich  BB5. Tyle razy Cię proszono, je¶li się na czym¶ nie znasz, nie pieprz głupot i nie wprowadzaj innych w bł±d.

A dlaczego nie? Kupić kod serwera, ¶ci±gn±ć program, odpalić, wpisać login,
zrobione.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

Data: 2010-12-22 11:13:25
Autor: wnekus
Nokia E65 Orange Simlock
A dlaczego nie? Kupić kod serwera, ¶ci±gn±ć program, odpalić, wpisać login,
zrobione.

 i cena jakies 5-6 razy wieksza, a i czas oczekiwania okolo kilku dni, i nie dla kazdej sieci GSM kody sa dostepne

Data: 2010-12-22 10:57:25
Autor: Waldek Godel
Nokia E65 Orange Simlock
Dnia Wed, 22 Dec 2010 11:13:25 +0100, wnekus napisał(a):

 i cena jakies 5-6 razy wieksza, a i czas oczekiwania okolo kilku dni, i nie dla kazdej sieci GSM kody sa dostepne

Ja czekałem całe 40 minut. Mylisz kody wynoszone od operatora z kodami
serwera do ¶ci±gania simlocka z BB5.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

Data: 2010-12-22 16:43:06
Autor: wnekus
Nokia E65 Orange Simlock
Ja czekałem całe 40 minut. Mylisz kody wynoszone od operatora z kodami
serwera do ¶ci±gania simlocka z BB5.

Amozesz podac co to za serwery do sciagania simlokow BB5 ???

Data: 2010-12-22 16:30:31
Autor: Waldek Godel
Nokia E65 Orange Simlock
Dnia Wed, 22 Dec 2010 16:43:06 +0100, wnekus napisał(a):

Ja czekałem całe 40 minut. Mylisz kody wynoszone od operatora z kodami
serwera do ¶ci±gania simlocka z BB5.

Amozesz podac co to za serwery do sciagania simlokow BB5 ???

Nie wiem, nie interesuj± mnie. Na ebayu kupujesz kredyt, dostajesz login do
konta z kredytem i linka do programu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

Data: 2010-12-22 18:16:15
Autor: wnekus
Nokia E65 Orange Simlock
Nie wiem, nie interesuj± mnie. Na ebayu kupujesz kredyt, dostajesz login do
konta z kredytem i linka do programu.

Bo dla BB5 nie ma mozliwosci wygenerowania kodu po IMEI (bo kody sa losowe i wystepuja tylko  w bazie danych producenta) ani tez po USB zrobic sie tego nie da. Potrzebny jest interface FBUS i odpowiedni sprzet aby moc z BB5 zrobc simloka. Dla nowych BB5 SL3 (E65 to SL2) trzeba miec odpowiedni interface oraz czekac kilka dni na wygenerowanie kodu metoda Brutal Force. Dla wiekszosci innych modeli LG, Samsungow czy SE  takie rozwiazania o ktorych piszesz istnieja ale nie dla NOKIA BB5.

Data: 2010-12-22 11:26:52
Autor: Tomek
Nokia E65 Orange Simlock

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał :

[...]

No ale Maciek napisał wyraĽnie:
... i nie chciałbym przepłacić.

Gdyby _chciał_ przepłacić, też bym mu to polecił. Dlaczego nie?

Data: 2010-12-22 10:58:02
Autor: Waldek Godel
Nokia E65 Orange Simlock
Dnia Wed, 22 Dec 2010 11:26:52 +0100, Tomek napisał(a):

Gdyby _chciał_ przepłacić, też bym mu to polecił. Dlaczego nie?

a kto powiedział, że to przepłacanie?

Data: 2010-12-22 12:48:24
Autor: Tomek
Nokia E65 Orange Simlock

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał

Gdyby _chciał_ przepłacić, też bym mu to polecił. Dlaczego nie?

a kto powiedział, że to przepłacanie?

A mógłby¶ wskazać gdzie w takim razie zamówię kod do wspomnianej wyżej nokii E65 w cenie równej lub niższej od ceny zdjęcia simlocka w komisie GSM. Czyli tak 20 - 30 pln, bo więcej się już nie bierze za locka z tego modelu.

Nokia E65 Orange Simlock