Nokia E66 voipdiscount problem, ja nie słyszę, mni e nie słyszą.

Data: 2009-07-23 09:55:12
Autor: Pasza
Nokia E66 voipdiscount problem, ja nie słyszę, mni e nie słyszą.
Witam.

Sedno sprawy w zasadzie zawarte w temacie.

Korzystam z zaimplementowanego telefonu internetowego w Nokii.

Wszystko ustawione prawidłowo.

Dodzwaniam się bez problemu, i słyszę sygnał dzwoniącego telefonu, jednak gdy tylko ktoś podniesie słuchawkę słychać krótkie kliknięcie i wszystko się gubi.

Połączenie jest cały czas, czas leci ale zarówno ja jak i mój rozmówca nie słyszymy konkretnie nic.

Oczywiście łączę się przez WIFI.

Próbowałem coś tam zmieniać włączać wyłączać kompresję, ale wtedy nawet nie chce nawiązać połączenia gdy jest włączona.

Ma ktoś jakiś pomysł co mogłoby to być?
Dzięki za sugestie.

P.S. Mam najnowszy firmware.

Data: 2009-07-24 15:13:51
Autor: Amir
Nokia E66 voipdiscount problem, ja nie słyszę, mnie nie słyszą.
Męczyłem ten temat z TkTelekomem

jedyne co sie udalo to ze ja odebrac mogle
ale zadzwonic juz nie

Inny operator działał, tktekom dziala mi na tomiast na fringu

szkoda bo fajnie byloby moze tobie sie uda pewnie jest to kwestia
odpowiedniej konfiguracji
jednak moje wielokrotne probu i dostosywanie sie do wskazowek nie
pomagalo

powodzenia :)
jak ci si euda napisz dokladna konfiguracje
ustawien na pewno komus sie przyda

Nokia E66 voipdiscount problem, ja nie słyszę, mni e nie słyszą.