Nokia E7 czy RIM 9810 Torch

Data: 2011-12-16 17:20:09
Autor: to
Nokia E7 czy RIM 9810 Torch
Co będzie dla mnie lepsze? E7 czy 9810 Torch?

Telefonu używam do:

- dzwonienia ;)
- nawigacji
- poczty/przeglÄ…dania stron
- sporadycznie do słuchania muzyki, zrobienia jakiegoś zdjęcia

Telefon MUSI mieć używalną klawiaturkę qwerty. Z kolei jakieś bajery, widgety, animacje, gry i inne głupoty nie mają dla mnie znaczenia.

Do tej pory miałem E72 i nie była zła. Główne jej wady to dla mnie powolne działanie i za mały ekran do nawigacji.

A może coś innego? Tyle, że musi być dostępne w ofercie biznesowej Orange.

Z góry dzięki za rady.

Nokia E7 czy RIM 9810 Torch