Nokia E71 problem.

Data: 2010-08-01 21:31:49
Autor: CeSaR
Nokia E71 problem.
Pacjent - Nokia E71 mojej żony. Objawy: chwilowe utraty świadomości. Leży sobie na półce, maks zasieg, wszystko OK. Dzwonię na nią - telefon nie dzwoni, włącza się poczta. Wysyłam sms-a - nie dochodzi.
Zadzwonię z niej na swój telefon i wszystko jest OK. Jednocześnie za chwilę przychodzi sms o próbie połączenia (ode mnie) i ten sms którego wcześniej wysłałem. Czyli tak jakby połączenie z niej wykonane w jakimś sensie ją odblokowało albo obudziło.
Opisałem przypadek że tak powiem testowy, wykonany "na stole" dla sprawdzenia.
Dokładnie tak samo ten telefon zachowuje się w ciągu normalnej eksploatacji czyli przez pół dnia nie można się na niego dodzwonić po czym użycie go powoduje że wszystko się odblokowuje, przychodzą zaległe sms-y i informacje o połaczeniach które nie doszły do skutku.
Oczywiście nie jest tak zawsze, takie "blokady" zdarzają się co jakiś czas ale są bardzo wkurzające bo zdarzają się oczywiście w momentach najmniej odpowiednich.
Pytanie: czy to wina telefonu? czy karty? czy może sieci? To ostatnie jednak raczej wykluczam bo objawy są niezależne od bts-a.
I co z tym fantem zrobić? Karty nie sprawdzę bo nie mam drugiego telefonu w tej sieci (Orange).

pzdr

Data: 2010-08-01 20:41:30
Autor: Waldek Godel
Nokia E71 problem.
Dnia Sun, 1 Aug 2010 21:31:49 +0200, CeSaR napisał(a):

Pacjent - Nokia E71 mojej żony. Objawy: chwilowe utraty świadomości. Leży sobie na półce, maks zasieg, wszystko OK. Dzwonię na nią - telefon nie dzwoni, włącza się poczta. Wysyłam sms-a - nie dochodzi.

Jaką masz wersję oprogramowania?

"Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
"robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-08-01 21:59:50
Autor: CeSaR
Nokia E71 problem.
Jaką masz wersję oprogramowania?

300.21.012 z 18 06 2009
rm-346
e71-1
(248.04)

Cokolwiek by to nie oznaczało....

Data: 2010-08-01 21:10:28
Autor: Waldek Godel
Nokia E71 problem.
Dnia Sun, 1 Aug 2010 21:59:50 +0200, CeSaR napisał(a):

Jaką masz wersję oprogramowania?

300.21.012 z 18 06 2009

Ja mam 400.21.013, a aktualna wersja to 500.21.009
Pewnie szalonej zmiany nie będzie, ale warto spróbować. Jak nie pomoże, to
jeszcze pozostaje spróbować z innym simem jak ci pisano, ewentualnie z
simem innej sieci, bo zupełnie niesłusznie wykluczasz możliwość że jest to
spowodowane wpływem sieci.

"Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-08-04 19:38:48
Autor: CeSaR
Nokia E71 problem.
[...]

Podłązcyłem to cudo techniki do Ovi, wykrył oprogramowanie o numerze, jak pisałem i o dziwo stwierdził, że nowszego nie ma....

Data: 2010-08-04 21:28:18
Autor: Waldek Godel
Nokia E71 problem.
Dnia Wed, 4 Aug 2010 19:38:48 +0200, CeSaR napisał(a):

Podłązcyłem to cudo techniki do Ovi, wykrył oprogramowanie o numerze, jak pisałem i o dziwo stwierdził, że nowszego nie ma....

Znajdź sobie jak zmienić ProductID telefonu, przy okazji wgrasz sobie
niebrandowany soft, taki jak do telefonów sprzedawanych przez salony Nokii
a nie Orange

". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"
Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-08-05 10:50:41
Autor: Tomek
Nokia E71 problem.

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał

Znajdź sobie jak zmienić ProductID telefonu,

PC - Product Code

Data: 2010-08-01 22:11:07
Autor: Maciej Muran
Nokia E71 problem.
Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał
Jaką masz wersję oprogramowania?

300.21.012 z 18 06 2009
rm-346
e71-1
(248.04)

No to Waldek może mieć rację. 410.21.010 z 08-02-2010 ;)

M.

Data: 2010-08-01 21:38:50
Autor: Beny
Nokia E71 problem.

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:i34i19$o1p$1news.onet.pl...
[...]

Kup najtanszy starter orange i sprawdz, wykluczysz w ten sposób karte sim.
Jak nie chcesz kupować startera to zrób format telefonu (możesz też karty pamięci wczesniej)
Jak to nie pomoże to będziemy myśleć dalej.
Ja bym zaczął od startera - najprościej.

Pozdrawiam
Beny

Data: 2010-08-01 21:51:31
Autor: Maciej Muran
Nokia E71 problem.
Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał
Pytanie: czy to wina telefonu? czy karty? czy może sieci? To ostatnie jednak raczej wykluczam bo objawy są niezależne od bts-a.

A dlaczego wykluczasz?
Z E71 problemów co prawda nie mam ale będąc kilka dni temu pod Warszawą (Białołęka) z E52 w Orange straciłem połączenie z Internetem (Naviexpert). Kilka minut później wykonałem normalne połączenie i miano do mnie za chwilę oddzwonić. Dostałem 2 esy typu "ktoś dzwonił" pomimo, że wszystko było dokładnie tak jak u Ciebie. Restarty telefonu nie pomagały. Dopiero gdy opuściłem feralne miejsce, wszystko wróciło do normy.
Oczywiście wtedy winiłem za to sprawność aparatu ale dziś już niekoniecznie. Przecież to tylko radio i nie zawsze wystarczy włożyć nożyczki w gniazdko, żeby odbierać Warszawę I ;)

M.

Data: 2010-08-01 22:02:11
Autor: CeSaR
Nokia E71 problem.
A dlaczego wykluczasz?

Bo działo się tak w obrębie różnych bts-ów więc raczej wykluczam. A przynajmniej pozostawiam na ostatnim miejscu.

Nokia E71 problem.