Nokia E71 problem z zegarem

Data: 2011-04-11 09:37:47
Autor: Tadeusz
Nokia E71 problem z zegarem
Witam,
od paru dni mam problem z E71:
przy próbie wej¶cia w Zegar pojawi mi się komunikat:
"Bł±d systemu", nie mogę rownież wej¶ć w Data i godzina
w Ustawieniach...
Z telefonem nic nie było robione w sensie wgrywania jakiego¶
softu, aktualizacji, itp.
Będę wdzięczny za pomysł na rozwi±zanie problemu,
bo potrzebuje od czasu do czasu przestawić budzić
a w tej sytuacji nic nie moge z nim zrobić :(

Tadeusz

Data: 2011-04-11 11:12:52
Autor: GS
Nokia E71 problem z zegarem
Użytkownik Tadeusz napisał:
Witam,
od paru dni mam problem z E71:
przy próbie wejścia w Zegar pojawi mi się komunikat:
"Błąd systemu", nie mogę rownież wejść w Data i godzina
w Ustawieniach...
Z telefonem nic nie było robione w sensie wgrywania jakiegoś
softu, aktualizacji, itp.
Będę wdzięczny za pomysł na rozwiązanie problemu,
bo potrzebuje od czasu do czasu przestawić budzić
a w tej sytuacji nic nie moge z nim zrobić :(

A baterię wyjmowałeś /wkładałeś ?
W ramach resetu oczywiście.

pzdr
GS

Data: 2011-04-11 11:43:52
Autor: Tadeusz
Nokia E71 problem z zegarem

Użytkownik "GS" <> napisał w wiadomości news:...

A baterię wyjmowałeś /wkładałeś ?
W ramach resetu oczywiście.

przed chwilą to zrobiłem, niestety brak poprawy :(

Data: 2011-04-11 20:02:39
Autor: Waldek Godel
Nokia E71 problem z zegarem
Dnia Mon, 11 Apr 2011 11:43:52 +0200, Tadeusz napisał(a):

przed chwil± to zrobiłem, niestety brak poprawy :(

jak nic innego nie pomoże, to wpisz z klawiatury *#7370#
tylko, że stracisz wszystkie dane z telefonu, bo to jest hard reset.
Możesz wcze¶niej zrobić backup danych na kartę pamięci

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka

Data: 2011-04-11 20:37:25
Autor: Maciek.
Nokia E71 problem z zegarem
Użytkownik "Tadeusz" <t@spam-nie.onet.pl> napisał
Z telefonem nic nie było robione w sensie wgrywania [...] aktualizacji, itp.

*#0000# i napisz co widzisz.

--
Maciek.

Data: 2011-04-11 21:09:36
Autor: Tadeusz
Nokia E71 problem z zegarem

Użytkownik "Maciek." <> napisał w wiadomo¶ci ...

Z telefonem nic nie było robione w sensie wgrywania [...] aktualizacji, itp.

*#0000# i napisz co widzisz.

501.21.001
10-08-2010
RM-346
Nokia E71-1 (228.10)

wgrałem wła¶nie ten nowy soft bo miałem poprzedni
ale przy odtwarzaniu backupu musiałem pomin±ć stare
ustawienia telefonu bo problem z zegarem się przenosił :(

Data: 2011-04-13 09:25:37
Autor: Maciek.
Nokia E71 problem z zegarem
Użytkownik "Tadeusz" <t@aster.pl> napisał
wgrałem wła¶nie ten nowy soft bo miałem poprzedni
ale przy odtwarzaniu backupu musiałem pomin±ć stare
ustawienia telefonu bo problem z zegarem się przenosił :(

Ale w końcu jest OK, tak?

--
Maciek.

Data: 2011-04-13 15:46:38

[...]