Nokia E71 problem z zegarem

Data: 2011-04-11 20:37:25
Autor: Maciek.
Nokia E71 problem z zegarem
Użytkownik "Tadeusz" <t@spam-nie.onet.pl> napisał
Z telefonem nic nie było robione w sensie wgrywania [...] aktualizacji, itp.

*#0000# i napisz co widzisz.

--
Maciek.

Data: 2011-04-11 21:09:36
Autor: Tadeusz
Nokia E71 problem z zegarem

*#0000# i napisz co widzisz.

501.21.001
10-08-2010
RM-346
Nokia E71-1 (228.10)

wgrałem właśnie ten nowy soft bo miałem poprzedni
ale przy odtwarzaniu backupu musiałem pominąć stare
ustawienia telefonu bo problem z zegarem się przenosił :(

Data: 2011-04-13 09:25:37
Autor: Maciek.
Nokia E71 problem z zegarem
Użytkownik "Tadeusz" <t@aster.pl> napisał
wgrałem właśnie ten nowy soft bo miałem poprzedni
ale przy odtwarzaniu backupu musiałem pominąć stare
ustawienia telefonu bo problem z zegarem się przenosił :(

Ale w końcu jest OK, tak?

--
Maciek.

Data: 2011-04-13 15:46:38
Autor: Tadeusz
Nokia E71 problem z zegarem

Użytkownik "Maciek." <> napisał w wiadomości ...
Użytkownik "Tadeusz" <> napisał
wgrałem właśnie ten nowy soft bo miałem poprzedni
ale przy odtwarzaniu backupu musiałem pominąć stare
ustawienia telefonu bo problem z zegarem się przenosił :(

Ale w końcu jest OK, tak?

tak :)

Nokia E71 problem z zegarem