Nokia E72 czy Samsung Galaxy Pro

Data: 2011-09-26 19:26:57
Autor: ttt
Nokia E72 czy Samsung Galaxy Pro
Dużo SMS-uję i doszedłem do wniosku, że chyba wygodniejsza byłaby pełna klawiatura QWERTY.

Mam możliwość wyboru: Nokia E72 lub Samsung Galaxy Pro.

Co polecacie?

Data: 2011-09-27 19:42:20
Autor: lukz
W dniu 2011-09-26 19:26, ttt pisze:
Dużo SMS-uję i doszedłem do wniosku, że chyba wygodniejsza byłaby pełna
klawiatura QWERTY.

Mam możliwość wyboru: Nokia E72 lub Samsung Galaxy Pro.

Co polecacie?

Przymierzalem sie do galxy pro, bo lubie androida, a dotykowe wyswietlacze jednak mnie troche czasem irytuja. Dobrze ze go sobie pomacalem przez zakupem w ciemno przez internet. Dlaczego odpadl? Przez wyswietlacz. Mala rozdzielczosc, wielkie piksele, slaba reakcja na dotyk, itd. To juz moj stary galaxy spica sprzed 2 lat ma o niebo lepszy wyswietlacz. A pozostale wrazenia? Dobrze spasowany, wygodna ta klawiatura, sprawia wrazenie solidnego. Wiecej ciezko mi cokolwiek powiedziec, bo ogladalem go sobie na szybko w markiecie ;)

Nokia E72 czy Samsung Galaxy Pro