Nokia E72 - nie dochodzą smsy, poza zasięgiem

Data: 2012-06-04 09:24:33
Autor: gucio
Nokia E72 - nie dochodzą smsy, poza zasięgiem
Od jakiegoś roku mam problem ze swoim telefonem. Często jest tak, że mam zasięg a mimo to nie dochodzą do mnie smsy, a jak ktoś dzwoni nie może sie dodzwonić i słyszy informację  ze jestem poza zasięgiem. Po zrestartowaniu telefonu wszystko wraca do normy. Dzieję się tak bardzo często, w zasadzie 4-5 razy w tyg. Co zrobić?

Data: 2012-06-04 07:22:20
Autor: Pszemol
"gucio" <dgucio@op.pl> wrote in message news:4fcc620e$0$1318$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kupić lepszy telefon... Na przykład iPhone :-)

Nokia E72 - nie dochodzą smsy, poza zasięgiem