Nokia Lumia 610 a może WP - kilka funkcji

Data: 2013-01-01 19:55:29
Autor: Budzik
Nokia Lumia 610 a może WP - kilka funkcji
Hej
Mam kilka pytań o obsługę tego telefonu "na skróty"

Wyszukiwanie kontaktów:
- w androdzie mam tak, że jak zaczynam wybierać numer, to jednocześnie wyszukują mi się kontakty według liter przypisanych pod numerami.
Przykładowo wklepując 6262, wyszukuje mi się m.in kontakt "mama".
Wyszukuję się również wszystkie kontakty, które mają w środku numeru 6262.

Czy w Nokii pod WP też tak można?

SMS lub rozmowa:
W androidzie mam tak, że jak znajdę interesującą mnie osobę (w książce kontatków, czy np. poprzez wyszukanie jak powyżej) to wszędzie mogę szybko zadzwonić przesuwając kontakt w prawo, lub wysłać sms przesuwając w lewo.
W Nokii widze, że muszę wejśc w tę osobę i wybrać dzwonienie lub sms.
Jest taki skrót jak w androidzie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

Data: 2013-01-01 22:01:31
Autor: Michal
W dniu 2013-01-01 20:55, Budzik pisze:
[...]

"Ten typ tak ma" (WP).

Chyba ktoś Cię oszukał twierdząc że kupujesz telefon.

Nokia Lumia 610 a może WP - kilka funkcji