Nokia Lumia 800 - co z tym tel. zrobić?

Data: 2016-08-25 21:55:57
Autor: Matli
Nokia Lumia 800 - co z tym tel. zrobić?
Znalazłem w szufladzie telefon Nokia Lumia 800.
Co z tym telefonem można zrobić? Aplikacji jak na lekarstwo, wszystko stare jak świat.

Nawigacja (Here) jest ok? Może jakieś inne apki? Najlepiej offline.
A może włożyć do auta (dać dziecku albo teściowej) i niech tel. robi za stróża (nawigacja)?

Data: 2016-08-26 12:10:13
Autor: J.F.
Użytkownik "Matli"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:57bff1d1$0$662$65785112@news.neostrada.pl...
Znalazłem w szufladzie telefon Nokia Lumia 800.
Co z tym telefonem można zrobić? Aplikacji jak na lekarstwo, wszystko stare jak świat.
Nawigacja (Here) jest ok?

IMO kiepska. Ale zawsze to jakas nawigacja, w miare aktualna.

Yanosik chyba tez na tym dziala.

J.

Nokia Lumia 800 - co z tym tel. zrobić?