Nokia Mail

Data: 2010-03-02 11:28:23
Autor: Skorzanebuty
Nokia Mail
Hej, chcialem sie dowiedziec na jakiej zasadzie dziala usluga nokia mail. To jest usluga od operatora czy producenta?

Data: 2010-03-02 15:49:51
Autor: Maciej Muran
Nokia Mail
Użytkownik " Skorzanebuty" <skorzanebuty@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał
Hej, chcialem sie dowiedziec na jakiej zasadzie dziala usluga nokia mail. To
jest usluga od operatora czy producenta?

To jest usługa Nokii, na serwerach Nokii i z supportem Nokii.
Przy czym dostęp do tej usługi jest płatny u niektórych operatorów. Z tego też powodu już prawie sprzedałem Nokie E71, której używa(łe)m z Orange. A i w Play Nokia Messaging już jest (albo za chwilę będzie) płatna, więc nie widzę sensu posiadania telefonu Nokii o takich możliwo¶ciach z dodatkow± odpłatno¶ci± (ukryty koszt). Pomijam tu oczywi¶cie koszt transferu.

Jak dla mnie pobieranie przez Nokie opłat jest jak strzał w kolano ale ja się nie znam na biznesie :P

Maciek.

Data: 2010-03-02 17:32:30
Autor: .Zykfryd.
Nokia Mail
W dniu 2010-03-02 15:49, Maciej Muran pisze:

[...]
możliwościach z dodatkową odpłatnością (ukryty koszt). Pomijam tu
oczywiście koszt transferu.

Też korzystałem z Nokia Mail puki była bezpłatna, mam do abonamentu firmowego w Orange na tym samym numerze włączone Busines Everywhere więc za transfer danych nie płaciłem dodatkowo. Sensu płacenia dodatkowo 19,99 za sama usługą Nokia Mail nie widziałem więc poszperałem i znalazłem darmowego Push Maila na Symbiana - Seven Mail i puki co jestem z niego zadowolony, mam to samo co wcześniej bez dodatkowych opłat. Korzystam z E51.

Data: 2010-03-05 10:12:26
Autor: Sergiusz Rozanski
Nokia Mail
Dnia 02.03.2010 .Zykfryd. <xyz999@wp.pl> napisał/a:
19,99 za sama usług± Nokia Mail nie widziałem więc poszperałem i znalazłem darmowego Push Maila na Symbiana - Seven Mail i puki co jestem z niego zadowolony, mam to samo co wcze¶niej bez dodatkowych opłat. Korzystam z E51.

A póĽniej i tak połowa postmasterów spowalnia delivery przez greylisting i
push jest 30 minut po wysłaniu :)

--
"A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeĽdzić po asfalcie? Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest co¶ ciekawego, tam nie ma asfaltu".

Data: 2010-03-06 01:02:38
Autor: .Zykfryd.
Nokia Mail
W dniu 2010-03-05 11:12, Sergiusz Rozanski pisze:
Dnia 02.03.2010 .Zykfryd.<xyz999@wp.pl>  napisaĹ‚/a:
[...]

A później i tak połowa postmasterów spowalnia delivery przez greylisting i
push jest 30 minut po wysłaniu :)

Pewnie tak, ale mi takie "odswierzanie" w zupełności wystarcza, rzadko ktoś kto wysyła maila oczekuje odpowiedzi w 5min. A w momencie gdy spędzam parę dni w terenie i zdarza się że przez cały dzień nie mam okazji włączyć laptopa i sprawdzić poczty, poczta która pojawia się na telefonie po 30min czy nawet godzinie od pojawienia się na moim koncie pocztowym i tak jest ekspresem. Nawet gdyby Nokia mail dawał czas 10s i tak w moim przypadku nie widzą potrzeby płacenia za tą usługę dodatkowo 19,99PLN/miesięcznie.

Data: 2010-03-06 00:48:14
Autor: Sergiusz Rozanski
Nokia Mail
Dnia 06.03.2010 .Zykfryd. <xyz999@wp.pl> napisał/a:

A póĽniej i tak połowa postmasterów spowalnia delivery przez greylisting i
push jest 30 minut po wysłaniu :)

Pewnie tak, ale mi takie "odswierzanie" w zupełno¶ci wystarcza, rzadko kto¶ kto wysyła maila oczekuje odpowiedzi w 5min. A w momencie gdy spędzam parę dni w terenie i zdarza się że przez cały dzień nie mam okazji wł±czyć laptopa i sprawdzić poczty, poczta która pojawia się na telefonie po 30min czy nawet godzinie od pojawienia się na moim koncie pocztowym i tak jest ekspresem. Nawet gdyby Nokia mail dawał czas 10s i tak w moim przypadku nie widz± potrzeby płacenia za t± usługę dodatkowo 19,99PLN/miesięcznie.

Chodziło mi tylko o 'push'. A nokia to nie umie bez tego nokia mail normalnego
pop3 czy imapa?

Data: 2010-03-06 19:38:01
Autor: Maciej Muran
Nokia Mail
Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@sergiusz.com> napisał
Chodziło mi tylko o 'push'. A nokia to nie umie bez tego nokia mail normalnego
pop3 czy imapa?

Umie. Tylko lepiej adresu konta pop3/imap nie dopisywać jako loginu w Nokia Messaging.
Nokia Mail będzie póĽniej uparcie ł±czył się z NM. Wtedy pomoże dopiero mail do supportu, z pro¶b± o usunięcie adresu z ich serwera, bo rozmowa przez telefon jest nieskuteczna.

M.

Data: 2010-03-02 22:13:31
Autor: Grzegorz S
Nokia Mail
Maciej Muran <mmuran@gmail.com> wrote:
> [...]

Przy czym dostęp do tej usługi jest płatny u niektórych operatorów. Z tego też powodu już prawie sprzedałem Nokie E71, której używa(łe)m z Orange. A i w Play Nokia Messaging już jest (albo za chwilę będzie) płatna, więc nie widzę sensu posiadania telefonu Nokii o takich możliwo¶ciach z dodatkow± odpłatno¶ci± (ukryty koszt). Pomijam tu oczywi¶cie koszt transferu.

Ja używam Nokia Mail w e72 w Erze i nic mi nie wiadomo o żadnych odpłatno¶ciach za tę
usługę poza transmisj± danych którę mam w jakim¶ tam pakiecie.

Za co niby maj± pobierać t± opłatę? --
gs

Data: 2010-03-03 13:49:35
Autor: buty
Nokia Mail
[...]

Tzn. w ktorych sieciach jest platne? W orange jest chyba tak, ze kupuje sie abonament i juz za transfer sie nie placi, tak?

Data: 2010-03-02 17:33:39
Autor: Waldek Godel
Nokia Mail
Dnia Tue, 2 Mar 2010 11:28:23 +0000 (UTC), Skorzanebuty napisał(a):

Hej, chcialem sie dowiedziec na jakiej zasadzie dziala usluga nokia mail. To jest usluga od operatora czy producenta?

W tym momencie jedno i drugie.

"Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-03-05 14:21:22
Autor: skorzanebuty
Nokia Mail
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):
Dnia Tue, 2 Mar 2010 11:28:23 +0000 (UTC), Skorzanebuty napisał(a):

> Hej, chcialem sie dowiedziec na jakiej zasadzie dziala usluga nokia mail.
> jest usluga od operatora czy producenta?

W tym momencie jedno i drugie.

A ktore zasady sa bardziej korzystne, producenta czy operatora? Ta orange'owa wersja jest ok?

Data: 2010-03-05 16:04:49
Autor: Waldek Godel
Nokia Mail
Dnia Fri, 5 Mar 2010 14:21:22 +0000 (UTC), skorzanebuty napisał(a):

A ktore zasady sa bardziej korzystne, producenta czy operatora? Ta orange'owa wersja jest ok?

teraz już nie masz wyboru, "jedno i drugie" znaczy "jedno i drugie
jednocze¶nie"

"Thalia bije na glowe Yarisa wygod±" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Nokia Mail