Nokia Mail

Data: 2010-03-02 17:33:39
Autor: Waldek Godel
Nokia Mail
Dnia Tue, 2 Mar 2010 11:28:23 +0000 (UTC), Skorzanebuty napisał(a):

Hej, chcialem sie dowiedziec na jakiej zasadzie dziala usluga nokia mail. To jest usluga od operatora czy producenta?

W tym momencie jedno i drugie.

"Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-03-05 14:21:22
Autor: skorzanebuty
Nokia Mail
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):
Dnia Tue, 2 Mar 2010 11:28:23 +0000 (UTC), Skorzanebuty napisał(a):

> Hej, chcialem sie dowiedziec na jakiej zasadzie dziala usluga nokia mail.
> jest usluga od operatora czy producenta?

W tym momencie jedno i drugie.

A ktore zasady sa bardziej korzystne, producenta czy operatora? Ta orange'owa wersja jest ok?

Data: 2010-03-05 16:04:49
Autor: Waldek Godel
Nokia Mail
Dnia Fri, 5 Mar 2010 14:21:22 +0000 (UTC), skorzanebuty napisał(a):

A ktore zasady sa bardziej korzystne, producenta czy operatora? Ta orange'owa wersja jest ok?

teraz już nie masz wyboru, "jedno i drugie" znaczy "jedno i drugie
jednocześnie"

"Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Nokia Mail