Nokia Map Loader

Data: 2010-04-19 18:52:57
Autor: Piotr M
Nokia Map Loader
Witam.

Zrestartowałem sobie fona, sformatowałem kartę i chciałbym sobie załadować  mapę Polski.
Podłączam Nokię 6730 przez USB, odpalam Map Loadera v3.0.28.0 i stoję na  wiecznym komunikacie "Waiting for phone" :/
Może ktoś pomóc?
Telefon w trybie PC Suite i tam też telefon widoczny i pełna komunikacja.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-04-19 22:40:51
Autor: Endi
Nokia Map Loader

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał

Telefon w trybie PC Suite i tam też telefon widoczny i pełna komunikacja.

Wyłącz PC Suite odpal samego Loadera, jest do ściągniecia osobno, podłącz w trybie pamięci masowej, albo samą kartę pamięci włóż do czytnika. __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5036 (20100417) __________

Data: 2010-04-19 23:09:15
Autor: Piotr M
Nokia Map Loader
Dnia 19-04-2010 o 23:40:51 Endi <haxior@ciahciahgmail.com> napisał(a):

Wyłącz PC Suite odpal samego Loadera, jest do ściągniecia osobno,  podłącz w
trybie pamięci masowej

Wyłaczyłem PC Suite

Podłączam fon w trybie pamięci masowej
Odpalam Loader Map
Komunikat "You have connectes at least phone in mass storage mode.  Reconnect your phone and select PC Suite mode" OK
I "Waiting for phone"

Podłaczam fon w trybie PC Suite
Odpalam Loader Map
Komunikat: "You have connected at least one phone without a valid Maps  Drive. Either you are using an old Map version - then you must update your  Maps application or reconnect your phone in mass storage mode - or your  never started your Maps application - then you have to start the Maps  application once and restart Map Loader" OK
I "Waiting for phone"

O co chodzi?

Data: 2010-04-20 07:14:43
Autor: Endi
Nokia Map Loader

Odpaliłeś w telefonie aplikację odpowiedzialną za Mapy? Musi się utworzyć struktura katalogów na karcie pamięci. __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5036 (20100417) __________

Data: 2010-04-20 14:14:38
Autor: Piotr M
Nokia Map Loader
Dnia 20-04-2010 o 08:14:43 Endi <haxior@ciahciahgmail.com> napisał(a):

UÂżytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisaÂł
or your never started your Maps application - then you have to start the
Maps  application once and restart Map Loader

OdpaliÂłeÂś w telefonie aplikacjĂŞ odpowiedzialnÂą za Mapy? Musi siĂŞ utworzyĂŚ
struktura katalogĂłw na karcie pamiĂŞci.

Jest. Wczytują się mapy online. Nawet w tle raz miałem i nic. Mam tam w  ustawieniach Ustawienia->Mapa->Pamięć w uĹźyciu E:Karta
Chyba zainstaluje na chwilę te dziadowskie Nokia Ovi Suite bo tam jakoś z  automatu szło. Tylko Ĺźeby nie pogryzło się z PC Suite..
No chyba że jest jeszcze jakiś pomysł..

PS.
NOD Ci się przykleja do maili

Data: 2010-04-19 23:27:20
Autor: Michal Jankowski
Nokia Map Loader
"Piotr M" <xx@xx.xx> writes:

Podłączam Nokię 6730 przez USB, odpalam Map Loadera v3.0.28.0 i stoję
na  wiecznym komunikacie "Waiting for phone" :/

Zanim wgrasz mape, najpierw wgraj aplikacje mapowa. Bez programu mapa
nie zadziala.

  MJ

Data: 2010-04-20 00:21:49
Autor: user
Nokia Map Loader

Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości news:kjz633n2kw7.fsfccfs1.fuw.edu.pl...
"Piotr M" <xx@xx.xx> writes:

[...]

Czy jest jakaś aplikacja najlepiej darmowa lub nie droga która obsługuje mapy Garmina ?
Wiem że Nokia miała problemy z garminem tzn z kodowaniem znaków polskich czyli czasem nie za 1 razem udawało się zatwierdzić wyniki szukania np miasta czy ulicy lub po wpisaniu miejscowości był komunikat nie znaleziono i tak kilka razy aż znajdywał.

Data: 2010-04-20 00:45:15
Autor: Piotr M
Nokia Map Loader
Dnia 20-04-2010 o 00:27:20 Michal Jankowski <michalj@fuw.edu.pl>  napisał(a):

Zanim wgrasz mape, najpierw wgraj aplikacje mapowa. Bez programu mapa
nie zadziala.

Mam, mam. Najnowsza wersję 3.03.10
Wcześniej raz wgrywałem mapki przez Nokia Ovi Suite i wszystko gładko  szło, teraz nie wiem, nie będę przecież specjalnie Ovi Suite z powrotem  instalować :/ Przez Map Loader musi się dać..

Data: 2010-04-20 17:56:25
Autor: user
Nokia Map Loader

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:op.vbe46jpr13q3bqpiotr-asus...
Witam.

Czy do Nokia Map Loader można załadować dowolną mapę kompatybilna z Garminem np darmową z http://ump.waw.pl/ ?

Data: 2010-04-20 19:02:37
Autor: user
Nokia Map Loader

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:op.vbe46jpr13q3bqpiotr-asus...

\Podpinam sie pod temat bo widzę że kolega ma ten sam problem co ja, Map loader też nie wytkrywa mi telefonu a sam telefon gdy uruchamiam w nim mapy i uruchamiam nokia map loader pisze ze na karcie jest za malo miejsca.
Sam katalog "Sities" na karcie ma ponad 3 Gb nie wiem czemu bo nic w sumie nie wgrywałem prócz Nokia Maps

Data: 2010-04-25 15:59:53
Autor: user
Nokia Map Loader

[...]

Użyj Nokia_PC_Suite_Cleaner_7_1_1.exe
Program czyście instalacje produktów Noki po czym po instalacji od nowa aplikaja Nokia Map Loader już bez problemu wykrywa telefon :) mi się udało.
Telefon przełacz w tryb Nokia PC Suite i wyłącz Nokia Ovi Suite bo Map loadrer może się nie uruchomić.