Nokia Map Loader

Data: 2010-04-25 15:59:53
Autor: user
Nokia Map Loader

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:op.vbe46jpr13q3bqpiotr-asus...
Witam.

Zrestartowałem sobie fona, sformatowałem kartę i chciałbym sobie załadować
mapę Polski.
Podłączam Nokię 6730 przez USB, odpalam Map Loadera v3.0.28.0 i stoję na
wiecznym komunikacie "Waiting for phone" :/
Może ktoś pomóc?
Telefon w trybie PC Suite i tam też telefon widoczny i pełna komunikacja.

Użyj Nokia_PC_Suite_Cleaner_7_1_1.exe
Program czyście instalacje produktów Noki po czym po instalacji od nowa aplikaja Nokia Map Loader już bez problemu wykrywa telefon :) mi się udało.
Telefon przełacz w tryb Nokia PC Suite i wyłącz Nokia Ovi Suite bo Map loadrer może się nie uruchomić.
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Nokia Map Loader