Nokia Messaging w Play

Data: 2011-03-26 17:19:52
Autor: kranu
Nokia Messaging w Play
Witam,

W niebrandowanym telefonie Nokia 5800 w Play Fresh mam aplikacjÄ™ Nokia Messaging.
Nie umiem wygooglać czy to jest płatna usługa czy nie (poza oczywistymi kosztami transmisji danych).
Tutaj:
http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-klienta/uslugi/nokia-email/
jest tylko informacja o samej aplikacji.
W archiwach znajduję informację, że aplikacja była darmowa do maja'10r.
Są teraz jakieś koszty? I jak niby Play ma mnie za to skasować gdy będę używał aplikacji Nokii?

--
pozdrawiam,
Kranu

Nokia Messaging w Play