Nokia N73 z sieci 3 - Skype w Polsce

Data: 2011-11-26 00:09:00
Autor: Hrabina Erica von Ruhaufest
Nokia N73 z sieci 3 - Skype w Polsce
Telefon jak w tytule ze szwedzkiej 3 z zamontowanym Skype.
Przy próbie uruchomienia Skype chce się łączyć przez punkty dostępowe sieci 3 w różnych krajach.
Wiem że "normalnie" ten model nie chodzi ze Skype.
Czy ktoś ćwiczył już temat? Czy można gdzieś w ustawieniach dodać inne punkty dostępu?
Jeśli tak to jak i gdzie?
Net chodzi w miare normalnie - po zainstalowaniu Opery zwłaszcza...
Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.
Krzysztof

Data: 2011-11-25 23:13:38
Autor: Waldek Godel
Nokia N73 z sieci 3 - Skype w Polsce
Dnia Sat, 26 Nov 2011 00:09:00 +0100, Hrabina Erica von Ruhaufest
napisał(a):

[...]

Nigdzie. Skype w 3 chodzi jako połączenie voice (tak jakby normalnie
dzwonić), jako DATA idą tylko wiadomości pisane i informacje o połączeniu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

Nokia N73 z sieci 3 - Skype w Polsce