Nokia N76 prawie ożyła

Data: 2015-11-22 01:19:22
Autor: universis
Nokia N76 prawie ożyła
Dwa lata temu musiałem swoją Nokię N76 zostawić w schowku pasażera w aucie chroniąc ją przed bezpośrednim słońcem upalnego dnia. Nokia mimo wszystko nie wytrzymała. Gdy wróciłem - czarny ekran, ale dzwonić i odbierać telefony "po ciemku" się dało. Dziś Nokia trochę ożyła bo obraz  na krótko się pokazał zdążyłem ustawić czas i połączenie usb - PC Suite jako domyślne. Obraz od czasu do czasu się pokazuje, a potem znika. Zrobiłem jej wszystkie 3 formaty: *#7780# , *#7370# i Green Button + Star + 3, ale sytuacja nie uległa poprawie. W związku z tym mam dwa pytania :  1. Czy to może być wina firmware ?
2. Czy w takim stanie telefonu można zrobić update FW telefonu ?

*#7780# , *#7370# i Green Button + Star + 3, ale sytuacja nie uległa poprawie.
W związku z tym mam dwa pytania :
1. Czy to może być wina firmware ?

watpie

2. Czy w takim stanie telefonu można zrobić update FW telefonu ?

skoro dziala ale nie wyswietla to nie widze przeszkod ale przyczyny
szukalbym gdzie indziej

--
http://db.org.pl/

Data: 2015-11-23 04:52:18
Autor: universis
Nokia N76 prawie ożyła
W dniu poniedziałek, 23 listopada 2015 08:26:59 UTC użytkownik m4rkiz napisał:
[..]
watpie

> 2. Czy w takim stanie telefonu można zrobić update FW telefonu ?

skoro dziala ale nie wyswietla to nie widze przeszkod ale przyczyny
szukalbym gdzie indziej

Dzięki za odpowiedź. Wątpisz - a co zatem sugerujesz ?
Jest jeszcze jeden problem - usiłowałem poprzez PC Suite podejrzeć
kontakty - najpierw PC Suite zawołało o uaktualniernie softu potrzebnego do tego - gdy to chcę zrobić to pojawia się okno że
certyfikaty są stare - czy "przyjdą" razem z nowym FW ?
Poza tym zauważyłem że jak podłączę kabelek USB to to ekran wyświetla jakieś 70% czasu - 30% to przerwy.

Data: 2015-12-01 00:29:04
Autor: Tomek
Nokia N76 prawie ożyła
Użytkownik "m4rkiz"  napisał:
Gdy wróciłem - czarny ekran, ale dzwonić i odbierać telefony "po
ciemku" się dało. 1. Czy to może być wina firmware ?

Nie.

2. Czy w takim stanie telefonu można zrobić update FW telefonu ?

Można.

Podmień lcd na działający/sprawny i daj znać.

Nokia N76 prawie ożyła