Nokia N8

Data: 2010-12-15 14:34:41
Autor: Waldek Godel
Nokia N8
Dnia Wed, 15 Dec 2010 15:22:51 +0100, Xena napisa³(a):

Przejrza³am t± grupê pod k±tem Nokii N8 i znalaz³am jedynie porównanie do HTC. Nokia ta w³asnie wesz³a jako mo¿liwa do zakupu w abonameencie playa i zastanawiam siê nad ni± bardzo powa¿nie. Czy jest tu mo¿e kto¶, kto posiada to cudo?
Zale¿y mi na tym, aby telefon dzia³a³ stosunkowo szybko, nie potrzebowa³ resetu co chwila, ¿eby da³o siê maila odczytac, skomunikowaæ telefon z kmputerem i ¿eby mówi³, kto dzwoni. Czy kto¶ jest mi w stanie powiedzieæ jak wygl±da dostêpo¶æ w/w wmagaæ w tym aparacie? Dodatkowo czy jest co¶, co powinno mnie zdecydowanie do nieo zniechêciæ?

O... wiosna idzie, dinozaury wychodz± z jaskiñ :-)
(wybacz Tatiana, nie mog³em siê powstrzymaæ :-)))

Ma to wszystko, ale...  jak mo¿esz, to id¼ do jakiegos salonu pomacaj, bo
na mnie zrobi³a negatywne wra¿enie. Jak kto¶ jest przyzwyczajony do
dotykowej Nokii to nawet mo¿e byæ zadowolony, ale ju¿ przesiadka z E71 czy
z innej niedotykowej Nokii mo¿e byæ bolesna. Strasznie mocno nakombinowane,
wymuszenie u¿ywania OVI Suite zamiast PC Suite i takie tam ró¿ne. Za to
aparat ca³kiem niez³y.
OVI Suite to przekombinowane wielosetmegowa koby³a, która robi dok³adnie to
samo co o po³owê mniejsze i dwa razy szybsze PC Suite, za to jest zgodne z
tzw. filozofia i polityk± firmy. Cokolwiek to znaczy.
Maile s± wymuszone przez Nokia Mail - po 3 godzinach zabawy nie uda³o mi
siê znale¼æ konfiguracji bezpo¶redniego po³±czenia ze skrzynk± POP3/SMTP.
To znaczy, ¿e mail owszem, dzia³a, ale masz jeszcze jednego po¶rednika po
drodze. I takich róznych popierdó³ek klasy WTF?? jest w tym telefonie sporo
wiêcej.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

Data: 2010-12-15 21:44:58
Autor: MarekM
Nokia N8
W dniu 15.12.2010 15:34, Waldek Godel pisze:

Maile są wymuszone przez Nokia Mail - po 3 godzinach zabawy nie udało mi
się znaleźć konfiguracji bezpośredniego połączenia ze skrzynką POP3/SMTP.

Hm, a nie da się tak, jak np. w E72? Tam też telefon próbuje wymusić korzystanie z Nokia Mail, ale da się go oszukać. Były bodajże dwa sposoby, nie pamiętam który u mnie zadziałał: albo brak zgody na połączenie z siecią "w celu znalezienia ustawień" - i wtedy pozwala wpisać wszystko ręcznie, albo wpisanie nieprawidłowych danych: pojawi się błąd, ale skrzynka zostanie stworzona- wówczas da się zmienić w niej błędne ustawienia ręcznie.

W E72 klient poczty to "Email 2.2.0".

Pozdrawiam,
Marek

Data: 2010-12-17 10:05:33
Autor: Kotlet wieprzowy
Nokia N8
a czy przy tym posredniku przypadkiemnie dzialaja wtedy maile tak blyskawicznie jakw przypadku blackberry ?

Data: 2010-12-17 10:22:27
Autor: Waldek Godel
Nokia N8
Dnia Fri, 17 Dec 2010 10:05:33 +0100, Kotlet wieprzowy napisa³(a):

a czy przy tym posredniku przypadkiemnie dzialaja wtedy maile tak blyskawicznie jakw przypadku blackberry ?

Nawet Blackberry nie dzia³a b³yskawicznie jak po drodze jest POP3

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta

Data: 2010-12-17 11:51:27
Autor: Kotlet wieprzowy
Nokia N8

Nawet Blackberry nie dzia³a b³yskawicznie jak po drodze jest POP3

jak ktos uzywa poczty onetu to blackberry nie jest potrzebny :)

wtedy wystarczy android bo do poczty gmail (ktos tu sugerowal push mail ktory dziala 7 krotnie dluzej niz bb
przy idealnym polaczeniu z netem i tylko w koncie gmail)
mozna faktycznie podczepic inne konta ale tylko poprzez protokol pop3 .
A nie sadze by ktos powazny w firmie uzywal konta w domenie gmail zamiast w swojej

Data: 2010-12-17 10:56:04
Autor: Waldek Godel
Nokia N8
Dnia Fri, 17 Dec 2010 11:51:27 +0100, Kotlet wieprzowy napisa³(a):

wtedy wystarczy android bo do poczty gmail (ktos tu sugerowal push mail ktory dziala 7 krotnie dluzej niz bb

push który dzia³a siedmiokrotnie d³u¿ej ni¿ push?

przy idealnym polaczeniu z netem i tylko w koncie gmail)
mozna faktycznie podczepic inne konta ale tylko poprzez protokol pop3 .
A nie sadze by ktos powazny w firmie uzywal konta w domenie gmail zamiast w swojej

a jeszcze raz, tylko tym razem powoli, z sensem i po polsku?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Pawe³ "robbo" Kamiñski aka

Data: 2010-12-17 13:06:51
Autor: Kotlet wieprzowy
Nokia N8

push który dzia³a siedmiokrotnie d³u¿ej ni¿ push?

na blackberry 1 sekunda od wyslania na androidzie 7 sekund od wyslania i tylko z poczta gmail
, co prawda mozna podczepic inne konta (w swojej domenie) do poczty gmail i sciagac na telefon komorkowy
ale te konta mozna podczepic tylko z uzyciem protokolu pop3 wiec czas pobrania tych maili (z innych domen) na pewnonie wynosi
7 sekund (pisze odnosnie rozmowy z pewnym grupowiczem o blackberry nie chce mi sie szukac watku by tam odpisywac)

a jeszcze raz, tylko tym razem powoli, z sensem i po polsku?

trolle tak maja :)

P.

Data: 2010-12-17 14:22:38
Autor: Waldek Godel
Nokia N8
Dnia Fri, 17 Dec 2010 13:06:51 +0100, Kotlet wieprzowy napisa³(a):

na blackberry 1 sekunda od wyslania na androidzie 7 sekund od wyslania i tylko z poczta gmail

Od wys³ania na co?  I sk±d wiesz, ¿e te 7 sekund to opó¼nienie w
dorêczeniu, a nie w poinformowaniu przez telefon?

a jeszcze raz, tylko tym razem powoli, z sensem i po polsku?

trolle tak maja :)

A to przepraszam, nie bêdê wymaga³ niemo¿liwego.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

Data: 2010-12-18 13:14:34
Autor: Kotlet
Nokia N8
W dniu 2010-12-17 15:22, Waldek Godel pisze:
[...]

masz na mysli doreczenie na telefon ?

http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl/
http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.pl/

Data: 2010-12-18 13:32:26
Autor: Kotlet
Nokia N8
W dniu 2010-12-18 13:14, Kotlet pisze:
[...]

dla mnie liczy sie tai efekt
http://www.youtube.com/watch?v=E8zfgZ0YZ6M

a nie to co sie dzieje w miedzyczasie

Data: 2010-12-17 14:18:20
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Nokia N8
On 12/17/2010 11:51 AM, Kotlet wieprzowy wrote:

Nawet Blackberry nie działa błyskawicznie jak po drodze jest POP3

jak ktos uzywa poczty onetu to blackberry nie jest potrzebny :)

Och, za to jest niezbędny do powiadomień z allegro, którymi tak wymachujesz przy każdej okazji :>

wtedy wystarczy android bo do poczty gmail (ktos tu sugerowal push mail
ktory dziala 7 krotnie dluzej niz bb
przy idealnym polaczeniu z netem i tylko w koncie gmail)

Tak, to ja pisałem o 7 sekundach od kliknięcia 'send' do powiadomienia. Przerażająca powolność (myślałem że chociaż pomyślisz i zapytasz jaką drogę poczta pokonała w międzyczasie, ale nie, potrafiłeś tylko zapamiętać '7 sekund').

mozna faktycznie podczepic inne konta ale tylko poprzez protokol pop3 .

Bynajmniej pop3 nie jest jedyną droga jaką maile adresowane na user@bigcorporation.com mogą trafić na Gmail.
(wiesz, żeby trolować o mailach wypadałoby chociaż nie obnażać tego że nie masz pojęcia że przekazanie poczty na inne konto jest znacznie starsze od Gmaila :>)

Ciekawe czego jeszcze interesujÄ…cego[1] siÄ™ dowiem o poczcie elektronicznej.

M.

[1]tak, bolący ząb też jest 'interesujący'

Data: 2010-12-18 13:29:25
Autor: Kotlet
Nokia N8
W dniu 2010-12-17 14:18, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:
[...]

wiesz jak prowadze dzialalnosc glownie przez net to jest to doskonale roziwazanie a allegro podalem jako przyklad. Oczywiscie ulomnosc pushmaila  androdia mozesz tlumaczyc na wiele sposobow

[...]

nie, tak sie sklada ze wlozylem karte sim ery z bluconnectem i wybadalem, a jaka droge pokonala gowno mnie intreresuje liczy sie efekt koncowy. Przy polaczeniu wifi juz nie jest tak pieknie bo samo z siebie potrafi przyjsc po kilku minutach .

mozna faktycznie podczepic inne konta ale tylko poprzez protokol pop3 .

Bynajmniej pop3 nie jest jedynÄ… droga jakÄ… maile adresowane na
[...]

nie rozbrajaj mnie przekuzajac poczte w dalszym ciagu otrzymujesz ja na konto gmail i nie sciagasz poczty bezposrednio z innego konta mogac na szybko na nia z tego konta odpisac, w BB (i w nokia mail) mozesz podczepic 10 kont, otrzymujesz blyskawicznie maila z danego konta i blyskawicznie mozesz wybierajac adres odpisac na niego.

Az dziwne ze jako alternatywne -idac tym tokiem rozumowania - nie podales powiadomien sms o nowej poczcie .

Data: 2010-12-18 14:09:30
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Nokia N8
On 12/18/2010 01:29 PM, Kotlet wrote:
[...]

Szkoda że gmail nie wie o tym że to nie działa, i jakoś odpisuję na dowolny email z adresu na który został wysłany. Mimo przekazywania.
Fakt, wymagało to przeczytania instrukcji.

tylko nie ma ograniczenia do 10 kont :>

Może choć raz douczysz się _zanim_ napiszesz?

M.

Data: 2010-12-18 17:00:32
Autor: Kotlet wieprzowy
Nokia N8
[...]

faktem pozostaje cztery rzeczy
1. Twoje rozwiazanie działa conajmniej 7 razy dłuzej niz bleckberry - zazwyczaj w ciągu 1 sekundy
2. musisz wysylac kopie/przekazywac kazdorazowo maila dodatkowo na poczte gmail (nie kazdy dostawca oferuje aliasy czy przekazywanie)
3. bateria trzyma kolo doby bo musisz miec na androidzie caly czasz wlaczone polaczenie z netem (wylacz je a zobaczysz jaka roznica w długosci dzialania baterii)

i najwazniejsza czwarta ktora dyskwalifikuje totalnie Twoja opcje, jak sobie przeczytam otrzymanego maila w blackberrym to po otwarciu outlooka mam te poczte oznaczona jako przeczytanÄ…

Data: 2010-12-18 18:27:40
Autor: Waldek Godel
Nokia N8
Dnia Sat, 18 Dec 2010 17:00:32 +0100, Kotlet wieprzowy napisa³(a):

1. Twoje rozwiazanie dzia³a conajmniej 7 razy d³uzej niz bleckberry - zazwyczaj w ci±gu 1 sekundy

to jest trzeci rodzaj prawdy.

[...]

to jest trzeci rodzaj prawdy - chyba, ¿e proponujesz postawienie w³asnego
exchange z w³asnym BES

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

Data: 2010-12-19 18:47:00
Autor: Kotlet
Nokia N8

je¿eli piszac o trzeciej prawdie masz na mysli gowno prawda to moze pogadajmy o faktach

1. Twoje rozwiazanie dzia³a conajmniej 7 razy d³uzej niz bleckberry -
zazwyczaj w ci±gu 1 sekundy

to jest trzeci rodzaj prawdy.

http://www.youtube.com/watch?v=E8zfgZ0YZ6M

w 99% przypadkach wynosi od momentu wyslania kolo 1 sekundy, w androdzie kolo 7 sekund i to na koncie gmail.

2. musisz wysylac kopie/przekazywac kazdorazowo maila dodatkowo na poczte
gmail (nie kazdy dostawca oferuje aliasy czy przekazywanie)

to jest trzeci rodzaj prawdy.

to co w nawiasie czy to po za nawiasem?
jak po za to moze rozwin mysl

[...]

http://www.youtube.com/watch?v=dL2AxBCoJKU

mam usluge BIS , na filmie marnej jakosci bo nagrywany z komorki, wysylam 4 maile na konto pocztowe,
W komorce odczytuje 2, srodkowe, pierwszy i czwarty zostawiajac zamkniety, otwieram skrzynke w outlooku (polaczenie imap) i mam tam po pobraniu maili dwa srdokowe odczytane i pierwszy oraz czwarty oznaczony jako nieprzeczytany.

glupio Ci teraz ?

Data: 2010-12-19 17:52:55
Autor: Waldek Godel
Nokia N8
Dnia Sun, 19 Dec 2010 18:47:00 +0100, Kotlet napisa³(a):

http://www.youtube.com/watch?v=E8zfgZ0YZ6M

w 99% przypadkach wynosi od momentu wyslania kolo 1 sekundy, w androdzie kolo 7 sekund i to na koncie gmail.

Konto Gmail nie jest kontem push, tylko imap idle.
Pod³±cz Gmail jako serwer Exchange to zobaczysz.
to co w nawiasie czy to po za nawiasem?
jak po za to moze rozwin mysl

Przy dostêpie IMAP nie musisz wysy³aæ kopii do siebie. Tak samo jak masz
po³±czenie Exchange Active Sync.
Natomiast przy Blacberry IS musisz - jak chcesz mieæ kopiê w skrzynce

[...]

nie, bo to zalezy od skrzynki i dzia³a wy³±cznie przy dostêpie IMAP. Jak
skrzynka pracuje jako POP3 to nigdy tak nie zadzia³a. To ju¿ pro¶ciej jest w³±czyæ dostêp po Exchange Active Sync z kontem które
to obs³uje, czyli firmowe konto Exchange, Google albo Hotmail. Przy okazji
zadzia³a synchronizacja ksi±¿ki kontaktowej i kalendarza. BB bez BES tego
nie potrafi.

Data: 2010-12-19 20:37:07
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Nokia N8
On 12/19/2010 06:52 PM, Waldek Godel wrote:
Dnia Sun, 19 Dec 2010 18:47:00 +0100, Kotlet napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=E8zfgZ0YZ6M

w 99% przypadkach wynosi od momentu wyslania kolo 1 sekundy, w androdzie
kolo 7 sekund i to na koncie gmail.

Konto Gmail nie jest kontem push, tylko imap idle.
Podłącz Gmail jako serwer Exchange to zobaczysz.

Taki drobiazg że te 7 sekund zawierało całkiem długa podróż maila, ale to niewygodne i kolega wpada w denial...

M.

Data: 2010-12-19 21:27:12
Autor: Kotlet wieprzowy
Nokia N8

Użytkownik ""Michal Dwuznik (MichaÅ‚ Dwużnik)""  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:ielmt3$tlt$1@news.onet.pl...

[...]

podalemw punktach na czym polega ulomnosc Twojej opcji, 7 sekund to jedno z nich, widzisz, dostaje
maile od klientow, pytania o produkt, odpowiadam przez telefon (mail), wchodze pozniej w poczte na komputerze i wiem
ktore pytania czytalem i komu odpowiadalem.

Data: 2010-12-19 20:30:12
Autor: Waldek Godel
Nokia N8
Dnia Sun, 19 Dec 2010 21:27:12 +0100, Kotlet wieprzowy napisa³(a):

[...]

o.. to zupe³nie tak jak ja. Ja dodatkowo mogê np. uzgadniaæ terminy ze wspó³pracownikami oraz mieæ
dostêp do firmowej ksi±¿ki telefonicznej - np. ¿eby sprawdziæ dane klienta
który zadzwoni³ rano..

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"kazdy fotograf ci powie ze przedmioty  na jasnym tle wychodza zawsze na

Data: 2010-12-19 21:29:14
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Nokia N8
On 12/19/2010 09:27 PM, Kotlet wieprzowy wrote:

Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)"" napisał w wiadomości grup

[...]

No niesamowite. Zupełnie jak u mnie.

M.

Data: 2010-12-19 21:36:37
Autor: Kotlet wieprzowy
Nokia N8

No niesamowite. Zupełnie jak u mnie.

nie rznij glupa, masz oznaczone jako przeczytane maile z innych skrzynek (przy dostepie przez komputer) ktore odbierasz przez gmail na androidzie ?

Data: 2010-12-19 20:37:50
Autor: Waldek Godel
Nokia N8
Dnia Sun, 19 Dec 2010 21:36:37 +0100, Kotlet wieprzowy napisa³(a):

nie rznij glupa, masz oznaczone jako przeczytane maile z innych skrzynek (przy dostepie przez komputer) ktore odbierasz przez gmail na androidzie ?

A w czym widzisz problem?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

Data: 2010-12-19 21:38:39
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Nokia N8
On 12/19/2010 09:36 PM, Kotlet wieprzowy wrote:

No niesamowite. Zupełnie jak u mnie.

nie rznij glupa, masz oznaczone jako przeczytane maile z innych skrzynek
(przy dostepie przez komputer) ktore odbierasz przez gmail na androidzie ?

No wyobraź sobie że mam.

M.

Data: 2010-12-19 21:40:05
Autor: Kotlet wieprzowy
Nokia N8

Użytkownik ""Michal Dwuznik (MichaÅ‚ Dwużnik)""  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:ielqge$c69$1@news.onet.pl...

[...]

no to napisz Å‚opatologicznie jak to masz zrobione.

Data: 2010-12-19 21:40:52
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Nokia N8
On 12/19/2010 09:40 PM, Kotlet wieprzowy wrote:

[...]

Dobrze skonfigurowane.

M.

Data: 2010-12-19 21:47:35
Autor: Kotlet wieprzowy
Nokia N8
no to napisz Å‚opatologicznie jak to masz zrobione.

Dobrze skonfigurowane.

'gadaj z dupÄ…' , normalnie nie mozesz odpowiedziec? Piszesz o przekazywaniu poczty na konto w gmail by otrzymywac
ja szybko na telefon,  wiec pytam sie jak w takim razie skonfigurowac konto by ta poczta byla oznaczana przy dostepie z poziomu komputera
(nie przez strone gmaila tylko normalnie przez imap pobierana do czytnika poczty)  w momencie otwarcia w telefonie jako przeczytana tak jak to pokazlaem na przykladzie BIS na filmie

Data: 2010-12-19 20:48:49
Autor: Waldek Godel
Nokia N8
Dnia Sun, 19 Dec 2010 21:47:35 +0100, Kotlet wieprzowy napisa³(a):

'gadaj z dup±' ,

przecie¿ gada, o co ci chodzi?

[...]

jak wszystko wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcjê.
To naprawdê nie boli.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Pawe³ "robbo"

Data: 2010-12-19 22:00:36
Autor: Kotlet wieprzowy
Nokia N8

U¿ytkownik "Waldek Godel"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:10izibwwrygas.dlg@lepper.institute.com...

Dnia Sun, 19 Dec 2010 21:47:35 +0100, Kotlet wieprzowy napisa³(a):

'gadaj z dup±' ,

przecie¿ gada, o co ci chodzi?

zgadza sie gada z Toba ale w innej galezi

Data: 2010-12-20 00:08:46
Autor: animka
Nokia N8
W dniu 2010-12-19 21:47, Kotlet wieprzowy pisze:
jak to
pokazlaem na przykladzie BIS na filmie

Takie filmy pokazujesz, że na nich nic nie widać.

--
animka

Data: 2010-12-20 11:14:10
Autor: Kotlet wieprzowy
Nokia N8

Użytkownik "animka"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:iem4kv$995$1@node1.news.atman.pl...

W dniu 2010-12-19 21:47, Kotlet wieprzowy pisze:
jak to
pokazlaem na przykladzie BIS na filmie

Takie filmy pokazujesz, że na nich nic nie widać.

juz Ci odpisywalem jak ktos ma 1 zwoj na mozgu to nawet jakosc HD nie pomoze

Data: 2010-12-20 00:56:31
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Nokia N8
On 12/19/2010 09:47 PM, Kotlet wieprzowy wrote:
[...]

Próby wmówienia rozmówcom że IMAP w gmailu nie działa są jakieś takie słabe...

M.

Data: 2010-12-20 11:12:19
Autor: Kotlet wieprzowy
Nokia N8
[...]

nie odwracaj kota ogonem mowimy o mailach z innych domen (nie w gmailu) ktrore poprzez gmaila
pobieramy do komorki z androdiem w takiej szybkosci jak te przychodzace na gmaila (bezposrednio) .
Czyli jak mam mail biuro@mojadomena.pl i tak jak pisales przekieruje poczte na gmaila by ja szybko otrzymywac
to szalenie jestem ciekaw jakw takim przypadku fakt odczytania ma byc odnotowany w czytniku stacjonarnym przez ktory polacze sie
z ta poczta przez imap (nie z gmailem tylko bezposrednio z mailem biuro@mojadomena.pl) .

Data: 2010-12-20 11:30:50
Autor: Kotlet wieprzowy
Nokia N8
bo w firmie nie potrzebuje zadnych gmailow a na komorce tylko dlatego z niego bym skorzystal zeby szybciej mail przyszedl,

Data: 2010-12-20 14:09:58
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Nokia N8
On 12/20/2010 11:30 AM, Kotlet wieprzowy wrote:
bo w firmie nie potrzebuje zadnych gmailow a na komorce tylko dlatego z
niego bym skorzystal zeby szybciej mail przyszedl,
To siÄ™ przypnij do Exchange :>

M.

Data: 2010-12-20 13:20:43
Autor: Waldek Godel
Nokia N8
Dnia Mon, 20 Dec 2010 14:09:58 +0100,
michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch@think.a.bit.before.replying napisa³(a):

bo w firmie nie potrzebuje zadnych gmailow a na komorce tylko dlatego z
niego bym skorzystal zeby szybciej mail przyszedl,

To siê przypnij do Exchange :>

Dosyæ hardkorowe za³o¿enie, ¿e "firma" która musi siê reklamowaæ tak
rozpaczliwym spamem reklamowym w trolluj±cych postach jest zdolna mieæ
w³asny serwer Exchange.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"przegladarka skyfire na iphona/ipada  w locie konwertuje flasha na HTML5

Data: 2010-12-21 10:07:15
Autor: Kotlet wieprzowy
Nokia N8

Dosyæ hardkorowe za³o¿enie, ¿e "firma" która musi siê reklamowaæ tak
rozpaczliwym spamem reklamowym w trolluj±cych postach jest zdolna mieæ
w³asny serwer Exchange.

no zebys sie nie zdziwil.

... ale tak swoja droga .. strasznie CIe musi to bolec bo nie wierze ze nagle zes sie zaczal przypierdalac do mojej stopki odtak.
Tymbardziej ze spelnia wymagania netykiety.

No i najbardziej rozwala mnie ze poucza mnie typ ktory swego czasu w stopce zamiesczal taki tekst:

Data: 2010-12-21 10:52:10
Autor: Waldek Godel
Nokia N8
Dnia Tue, 21 Dec 2010 10:07:15 +0100, Kotlet wieprzowy napisa³(a):

.. ale tak swoja droga .. strasznie CIe musi to bolec bo nie wierze ze nagle zes sie zaczal przypierdalac do mojej stopki odtak.
Tymbardziej ze spelnia wymagania netykiety.

Ju¿ ci z dwa razy pisa³em, ¿e owszem, spe³nia. ¯eby tylko jeszcze reszta
posta cokolwiek spe³nia³a, najlepiej wymagania zdrowego rozs±dku, to ju¿
by³oby zupe³nie cudownie.

No i najbardziej rozwala mnie ze poucza mnie typ ktory swego czasu w stopce zamiesczal taki tekst:

patrz wy¿ej - dok³adnie to samo ¿yczenie. Plus jeszcze jakie¶ oznaki
chocia¿ dwucyfrowego IQ.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Pawe³ "robbo" Kamiñski aka Jan

Data: 2010-12-20 19:13:54
Autor: Kotlet
Nokia N8
W dniu 2010-12-20 14:09, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:
On 12/20/2010 11:30 AM, Kotlet wieprzowy wrote:
bo w firmie nie potrzebuje zadnych gmailow a na komorce tylko dlatego z
niego bym skorzystal zeby szybciej mail przyszedl,
To siÄ™ przypnij do Exchange :>

po co, mam bleckberry BIS i jestem z tego w 100% zadowolony.

Data: 2010-12-20 18:15:42
Autor: Waldek Godel
Nokia N8
Dnia Mon, 20 Dec 2010 19:13:54 +0100, Kotlet napisa³(a):

po co, mam bleckberry BIS i jestem z tego w 100% zadowolony.

czyli nie masz push. I po co to wstrz±sanie powietrza?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS

Data: 2010-12-20 14:09:38
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Nokia N8
On 12/20/2010 11:12 AM, Kotlet wieprzowy wrote:
[...]

Nie dziwię się wcale że nie ogarniasz konfiguracji.

M.

Data: 2010-12-20 19:29:43
Autor: Kotlet
Nokia N8

Nie dziwię się wcale że nie ogarniasz konfiguracji.

M.

ogarniam tylko na mysl mi nie przyszlo ze ktos mi doradza podczepienie gmaila po to by korzystac z innych maili na czytniku stacjonarnym.

Data: 2010-12-20 22:47:47
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Nokia N8
On 12/20/2010 07:29 PM, Kotlet wrote:

[...]

Ależ możesz własnoręcznie wybrać dowolne rozwiązanie. Bylebyś nie przekonywał innych że ich rozwiązania są do niczego bez podstaw, a podstawy przerastają zdolność czytania ze zrozumieniem artykułów spożywczych.

M.

Data: 2010-12-21 10:02:57
Autor: Kotlet wieprzowy
Nokia N8
Ależ możesz własnoręcznie wybrać dowolne rozwiązanie. Bylebyś nie przekonywał innych że ich rozwiązania są do niczego bez podstaw, a podstawy przerastają zdolność czytania ze zrozumieniem artykułów spożywczych.

tyle ze przekierowania i przymus uzywania gmaila na innych kompach by miec namiastke tego co oferuje BIS nie jest zadna alternatywa,
a rozmowy w ogole by ni ebylo gdybys nie wtracil sie w innym watku z tym rozwiazaniem (gbzie byla mowa o blackberry) sugerujac jednoczesnie ze w ogole te dwa rozwiazania mozna porownywac ze soba.

Data: 2010-12-21 10:07:44
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Nokia N8
On 12/21/2010 10:02 AM, Kotlet wieprzowy wrote:
[...]

Wróć jak zrozumiesz że nie ma przymusu używania gmaila po to by działał push.

M.

Data: 2010-12-21 12:25:36
Autor: Kotlet wieprzowy
Nokia N8

Wróć jak zrozumiesz że nie ma przymusu używania gmaila po to by działał
push.

tylko trzeba miec wlasny serwer co wyjdzie korzystaniej niz BIS,  miodzio. Super oplacalna aternatywa

Data: 2010-12-21 11:39:34
Autor: Waldek Godel
Nokia N8
Dnia Tue, 21 Dec 2010 12:25:36 +0100, Kotlet wieprzowy napisa³(a):

tylko trzeba miec wlasny serwer co wyjdzie korzystaniej niz BIS,  miodzio. Super oplacalna aternatywa

W zasadzie po raz pierwszy masz racjê - taka opcja rozs±dnie zbudowana mo¿e
byæ tañsza, nawet sporo.

Data: 2010-12-22 14:28:09
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Nokia N8
On 12/21/2010 12:25 PM, Kotlet wieprzowy wrote:

Wróć jak zrozumiesz że nie ma przymusu używania gmaila po to by działał
push.

tylko trzeba miec wlasny serwer co wyjdzie korzystaniej niz BIS,
miodzio. Super oplacalna aternatywa

Ciekawe dlaczego nie mam własnego serwera poczty, a skrzynkę Exchange jakoś mam.
Nawet niejednÄ….

M.

Nokia N8