Nokia N8 - awaryjność w praktyce

Data: 2011-07-19 22:44:00
Autor: marcin
Nokia N8 - awaryjność w praktyce
Witajcie,

Mocno zastanawiam się nad zakupem Nokii N8 - ze względu na fotoaparat przede
wszystkim. Czytając liczne recenzje w sieci zauważyłem, że wielu
użytkowników wspomina o licznych usterkach trapiących egzemplarze tego
modelu. Czy jest tak w rzeczywistości, czy wynika to może z niskiej kultury
technicznej użyszkodników ? Czy użytkownicy N8 skupieni w usenecie mają tak
samo - czy może rzeczywiście N8 jest widomym znakiem powolnego upadku Nokii ?

Bo z komentarzy na forumkach wynika, że co drugiemu się wiesza co chwila, a
co trzeciemu gubi zasięg, co piąty wysłał do serwisu, co dziesiątemu padła
płyta główna... a jak jest u Was ?

Data: 2011-07-20 10:42:06
Autor: jerzol

Użytkownik "marcin" <marSPAMcin1977@mail.ru> napisał w wiadomości news:4e25ec9f$0$2444$65785112news.neostrada.pl...
Mocno zastanawiam się nad zakupem Nokii N8 - ze względu na fotoaparat przede
wszystkim. > z komentarzy na forumkach wynika, że co drugiemu się wiesza co chwila, a
co trzeciemu gubi zasięg, co piąty wysłał do serwisu, co dziesiątemu padła
płyta główna... a jak jest u Was ?

Mam N8 ładnych kilka m-cy i ogólnie jestem zadowolony. Kupiłem go głównie ze względu na aparat i pojemność 16 GB pamięci co b. przydaje się na wyjazdach. Pierwsze co trza zrobić to wymienić fabryczną folię ekranową na inną - w sklepiku przy markecie za 10 zetów to można załatwić. Mój egzemplarz sprawuje się dobrze, w domu wi-fi działa super, na wyjazdach net (t-mobile) też, fon dobrze współpracuje z laptopem po kablu i bezprzewodowo oraz z tv po hdmi. Niezaprzeczalnym dla mnie plusem N8 jest również b.dobry transmiter FM - nie trza kombinować z płytkami cd - a więc ogólnie zachęcam. Narzekania biorą się raczej ze strony osób, którym jakieś kłopoty sprawia system, no ale tego można się przeca nauczyć, a o każdego fona po prostu  trzeba dbać.
--
pozdr

Data: 2011-07-21 16:09:36
Autor: ALEX
W dniu Śr 20 07 2011 10:42, jerzol pisze:

Mam N8 ładnych kilka m-cy i ogólnie jestem zadowolony.

Mam ten sam problem: od grudnia i zero kłopotów :-)

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D
Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

Data: 2011-07-22 11:07:35
Autor: z
jerzol pisze:
również b.dobry transmiter FM - nie trza kombinować z
płytkami cd -
O... tego nie wiedziałem. b.dobry to znaczy lepszy od taniej chińszczyzny czy lepszy od firmowego transmitera SE?
Obecnie używam adaptera kasetowego, nie "przesterowuje" przynajmniej wysokich tonów :-)

Data: 2011-07-22 11:13:25
Autor: z
Nokia N8 - awaryjność w praktyce
i jeszcze w temacie mam pytanie o equalizer przy mp3.
Czy jest i czy przynajmniej tak dobry jak te w SE?

Data: 2011-07-30 19:15:10
Autor: jerzol
Nokia N8 - awaryjność w praktyce

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał >

i jeszcze w temacie mam pytanie o equalizer przy mp3.
Czy jest i czy przynajmniej tak dobry jak te w SE?

sorry za tak późną odp. ale mój Aster tak dziwnie daje mi dostęp na grupy - N8 ma tzw. "Korektor" i tam odpowiednio masz opcje na: ustawienia domyślne, mocne basy, klasyczne, jazz, pop i rock. Czy są ręczne suwaki nawet nie wiem bo w aucie do słuchania mojego electro haus lub blusa to mi starcza. Mój ostatni SE (C702) nawet nie wiem czy miał takie opcje.
--
pozdr

Data: 2011-07-31 18:56:49
Autor: z
jerzol pisze:

[...]
Właśnie o te "ręczne suwaki" mi chodzi bo w SE były mi niezbędne :-)

Data: 2011-07-21 12:25:27
Autor: Błażej
Dnia Tue, 19 Jul 2011 22:44:00 +0200, marcin napisał(a):

[...]

Ja swoją N8 mam od 2 miesięcy i już raz była w serwisie i niestety musi do
niego wrócić ponownie. Wiesza się najczęściej w obszarze słabego zasięgu -
1, 2 lub zero kresek. Telefon sobie leży nie używany, a tu nagle on się
restartuje. Przy pierwszej wizycie wgrali tylko najnowsze oprogramowanie,
które i tak sam wcześniej wgrałem. Ale to chyba jest normą, że zawsze przy
pierwszej naprawie nic nie robią tylko wgrywają oprogramowanie. Dodam
tylko, że telefon był w Kaliszu w serwisie. Może zna ktoś jakiś bardziej
kompetentny serwis?
--
Pozdrawiam.
Błażej

Data: 2011-07-21 13:34:47
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 2011-07-19 22:44, marcin pisze:
[...]

Kolega z pracy ma N8 od lutego tego roku. Do dnia dzisiejszego nie stwierdził żadnych problemów z działaniem fona. Zero zwieszeń, gubienia zasięgu. Mówi, że nawigacja działa nawet sprawnie, wi-fi używa w domu, aparat zdjęcia robi całkiem przyzwoite (zgrywaliśmy na kompa i naprawdę są OK). Filmiki kręci też nie najgorsze, ekran jest duży i czytelny. Ja mam aktualnie N5800XM i niedługo będę przedłużał umowę i chyba się skuszę na N8.

Data: 2011-07-21 14:12:38
Autor: atm
On 2011-07-21 13:34, Kamil 'Model' wrote:
[...]

NIedawno kupilem uzywana N8. W dolaczonej gwarancji miala wpis dotryczacy naprawy - podobno sie zawiesila na dobre i przeinstalowali soft.

Nokia N8 - awaryjność w praktyce