Data: 2011-07-21 12:25:27 | |
Autor: Błażej | |
Nokia N8 - awaryjność w praktyce | |
Dnia Tue, 19 Jul 2011 22:44:00 +0200, marcin napisał(a):
Witajcie, Ja swoją N8 mam od 2 miesięcy i już raz była w serwisie i niestety musi do niego wrócić ponownie. Wiesza się najczęściej w obszarze słabego zasięgu - 1, 2 lub zero kresek. Telefon sobie leży nie używany, a tu nagle on się restartuje. Przy pierwszej wizycie wgrali tylko najnowsze oprogramowanie, które i tak sam wcześniej wgrałem. Ale to chyba jest normą, że zawsze przy pierwszej naprawie nic nie robią tylko wgrywają oprogramowanie. Dodam tylko, że telefon był w Kaliszu w serwisie. Może zna ktoś jakiś bardziej kompetentny serwis? -- Pozdrawiam. Błażej Wszystkie nasze problemy zostały stworzone przez ludzi i mogą zostać przez ludzi rozwiązane. JFK http://share.ovi.com/album/mecenas.public http://zlotemysli.w.interia.pl |
|