Nokia N8 - cichy dzwiek alarmow w kalendarzu

Data: 2012-06-28 12:56:37
Autor: atm
Nokia N8 - cichy dzwiek alarmow w kalendarzu
Witam,
Poczatkowo myslalem, ze moja N8 jest felerna - dzwonki przypomnien w kalendarzu bylby bardzo ciche. Ok, slychac je gdy telefon jest na biurku
a ja niedaleko, jednak juz na zewnatrz ciezko uslyszec przypomnienie.
Myslalem, ze to wina cichych mp3. Zaladowalem wiec swoje - to samo.
Mam teraz nastepna N8, po przeinstalowaniu systemu itd: podobny efekt.
Nie znalalem nigdzie ustawien glosnosci dzwonka w kalendarzu.
Jest alternatywny program: BizCalendar i wszystko byloby dobrze
gdyby nie brak odtwarzania przypomnien z kalendarza Exchange....
Rece opadaja z tym symbianem.

Data: 2012-06-28 18:48:41
Autor: Tomek

Uzytkownik "atm" <_@vp.pl> napisal:

Nie znalalem nigdzie ustawien glosnosci dzwonka w kalendarzu.
Rece opadaja z tym symbianem.

Rzeczywiscie, to tragedia.

Nokia N8 - cichy dzwiek alarmow w kalendarzu